Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tanja82
#1680159
Ik hebb even een vraagje.
Kyra heeft gisteren en vandaag konijnekoppen gehad .
Nu vroeg me alleen iets af.
Er zat iets groots in.
Net of het een hart was maar dat lijkt me raar in een kop zijn dit de hersenen of iets anders.
Ze heeft het overigens niet opgegeten(net als de rest van het orgaan wat ze niet wil eten)
Door Too
#1680173
D'r zit niet zoveel in een konijnenkop hoor  ::)
hersens, tong, oogjes en natuurlijk kaak met tanden veel meer kan ik er niet van maken
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1680180
Mmm een konijnenkop met een hartje...neu dat kan ook niet in mijn beleving  :P
Alleen het tongetje kun je er miss voor aanzien, maarja die is wel herkenbaar toch.
Door tanja82
#1680962
Ik heb het al in de container gegooit als ik het weer geef maak ik wel eens een foto ervan.
Het zag het zelfde eruit als een hart,maar dan wat kleiner.
Door Nadia
#1681010
Ik denk dat dat het tongetje moet zijn???

Klein detail. Ik voer nooit geen 2 dagen koppen achter elkaar.. Kain kan dan moeilijk poepen (verstopping ) je zou wellicht de ontlasting in de gate kunnen houden..
Door smulpaap
#1681049
Nadia schreef: Ik denk dat dat het tongetje moet zijn???

Klein detail. Ik voer nooit geen 2 dagen koppen achter elkaar.. Kain kan dan moeilijk poepen (verstopping ) je zou wellicht de ontlasting in de gate kunnen houden..
daar raakt mijn ene jackie ook van verstopt
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1687241
Ik geef nooit kop alleen. liefst nog wat spiervlees er bij.  Maar ik verdeel volledig konijn zelf dus. dan wordt het kop met hals en met vacht er op .
Door Eranthe
#1687329
smulpaap schreef: daar raakt mijn ene jackie ook van verstopt
Ik geef konijnen koppen een dag voor het vasten. Dan voer ik een dubbele maaltijd en kan ik er flink wat lappen spiervlees tegenover zetten.
Door smulpaap
#1687367
hier gaat het goed met mevr russell als ze er pens bij krijgt ,of gewoon een konijnkarkas dan is er niets aan de hand
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door