Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door viperenoscar
#1685598
hallo

Ik wou even laten weten dat ik ook een merk KVV waar ze speciaal met dieeten rekening houden. Dit wou ik even met jullie delen voor het geval dat er meerdere mensen op zoek zijn naar dieet voeding. Mijn hond heeft het nier-lever dieet geprobeerd en reageerde er goed op (heeft nier problemen). Het rook ook wel lekker, eigenlijk lekkerder dan wanneer ik het zelf met BARF samen stel. De producent van het voer kwam bij mij ook wel heel deskundig over en gaf nog een adviezen over het voeren bij nier patienten. De website van dit voer is www.black-dog.nl . Ik hoop dat ik sommige dan misschien toch een beetje heb kunnen helpen.

Groetjes Geertje
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1685619
Tja, jammer dat we dit soort postings (die toevalligerwijze allemaal exact dezelfde opbouw hebben) van nieuwe? gebruikers van dit merk al zo vaak voorbij hebben zien komen dat we er nog maar weinig waarde aan hechten.  ::)

Ervaringen van vaste gebruikers alhier leert dat enige vorm van halleluja meestal vlot weer over was.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#1697062
Ik heb vandaag een lang gesprek gehad met een vertegenwoordiger van Black Dog. Het lijkt me opzich een goede voeding, maar helaas willen ze de verhouding spiervlees-orgaan-bot niet geven. Dat vind ik dan wel weer erg jammer.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1697075
[quote="Meike en Daisy"]
Ik heb vandaag een lang gesprek gehad met een vertegenwoordiger van Black Dog. Het lijkt me opzich een goede voeding, maar helaas willen ze de verhouding spiervlees-orgaan-bot niet geven. Dat vind ik dan wel weer erg jammer.
[/quote]

Dat doet bijna niemand en ik kan ze niet eens ongelijk geven. Een eigen produkt is als het goed is een eigen receptje en dat ga je niet openbaar maken. Voer je kvv, dan kies je voor het gemak van een kant-en klaar produkt en moet je de fabrikant maar vertrouwen. Heb je daar moeite mee....BARF :biggrin2:
Door moniqueo
#1703094
Die prijzen van black-dog ::),denk dat het echtscheiding wordt als ik zulke bedragen zou gaan uitgeven aan hondenvoeding :o
de goedkoopste black dog-basic -500 gram E 1,50
De rest ligt gemiddeld tussen E 2,99 en E 4,99 voor 500 gram en wil je iets goeds black dog healthy booster dan betaal jeE 7,99 voor
500 gram. :D

Dan maar beter naar de keurslager voor onze doggies hun vleesje  :D
Laatst gewijzigd door moniqueo op di 03 aug 2010, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1703201
[quote="viperenoscar"]
hallo

Ik wou even laten weten dat ik ook een merk KVV waar ze speciaal met dieeten rekening houden. Dit wou ik even met jullie delen voor het geval dat er meerdere mensen op zoek zijn naar dieet voeding. Mijn hond heeft het nier-lever dieet geprobeerd en reageerde er goed op (heeft nier problemen). Het rook ook wel lekker, eigenlijk lekkerder dan wanneer ik het zelf met BARF samen stel. De producent van het voer kwam bij mij ook wel heel deskundig over en gaf nog een adviezen over het voeren bij nier patienten. De website van dit voer is www.black-dog.nl . Ik hoop dat ik sommige dan misschien toch een beetje heb kunnen helpen.

Groetjes Geertje
[/quote]

Gut, ben jij nou gewoon meneer black-dog die iedere keer opnieuw onder een nieuwe naam lid wordt of ben je gestuurd door meneer black-dog en laat jij je voor zijn karretje spannen? Hoe dan ook, volgens mij hebben we inderdaad genoeg van dit soort topics gehad. Ik heb even wat oude topics opgezocht:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg1275996

en

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg1032761

en

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 874.0.html
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1703214
[quote="Tossi"]
en wil je iets goeds black dog healthy booster dan betaal jeE 7,99 voor
500 gram. :D
[/quote]

Iets goeds  ??? klinkt mij meer als iets met enorm veel toegevoegde zut waar geen hond op zit te wachten...  :D
Door linda1985
#1703235
[quote="Lizzy"]
Gut, ben jij nou gewoon meneer black-dog die iedere keer opnieuw onder een nieuwe naam lid wordt of ben je gestuurd door meneer black-dog en laat jij je voor zijn karretje spannen? Hoe dan ook, volgens mij hebben we inderdaad genoeg van dit soort topics gehad. Ik heb even wat oude topics opgezocht:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg1275996

en

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg1032761

en

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 874.0.html





[/quote]

Zou best kunnen, kan je het IP adres niet zien? :D
Door Deesje
#1703306
ik val al van mijn stoel van de namen alleen.. begint kvv nu ook richting die akelig commerciele namen te gaan???
Door ~anna~
#1703325
ieder nieuw merk wat op de markt komt trekt vaak toch weer kopers aan.
ik hecht meer waarde aan merken die er al heel lang zijn, zou dus een pup nooit een nieuw merk geven.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1703342
[quote="*anna*"]
ieder nieuw merk wat op de markt komt trekt vaak toch weer kopers aan.
ik hecht meer waarde aan merken die er al heel lang zijn, zou dus een pup nooit een nieuw merk geven.
[/quote]

Deze is niet nieuw hoor, dit merk bestaat al enige jaren. Maar blijkbaar bij gebrek aan spontane reacties van gebruikers op dit voer schijnt men te denken met deze methode wat extra klandizie te kunnen verkrijgen. De posting van Ilsuuh....als verkoper van deze kvv, spreekt dan ook boekdelen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1703344
[quote="Deesje"]
ik val al van mijn stoel van de namen alleen.. begint kvv nu ook richting die akelig commerciele namen te gaan???
[/quote]

Oh ja, kwestie van tijd dat de 1ste "labradorprak" de markt bestormt. ::)
Door ~anna~
#1703354
[quote="Angelique"]
Deze is niet nieuw hoor, dit merk bestaat al enige jaren. Maar blijkbaar bij gebrek aan spontane reacties van gebruikers op dit voer schijnt men te denken met deze methode wat extra klandizie te kunnen verkrijgen. De posting van Ilsuuh....als verkoper van deze kvv, spreekt dan ook boekdelen.
[/quote]Ja black-dog bestond al, dat is dat kvv met al die toevoegingen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door