Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1684455
de pup van tante heeft kale plekjes in dr vacht. Mn tante noemde het mottengaatjes.
De fokker zei dat het kwam door het voer. Ze is van door hem gemalen kvv overgegaan op AHV. (heb dr al wisseling van merken aangeraden en kippennekjes, sardientjes etc  ;) )
De plekje zien er rustig uit.
Komt dit vaker voor bij pups?! Kan het door de voeding komen?!


En is dit de juiste rubriek?!
Door miik
#1685448
MarijeEnBoomer schreef: miscommunicatie met tante... ze is al bij de dierenarts geweest en die dacht dat het bijtwondjes waren van de andere pups uit het nest  ???
herkennen jullie dat?!
Na 3 nestjes te hebben groot gebracht en heel pups te hebben gezien bij de dierenarts... nee - dat herken ik niet....
Veeeel vaker zien we demodex / schimmel / ringworm... zou dus zeker in de gaten houden dat het niet erger wordt !
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1685464
miik schreef: Na 3 nestjes te hebben groot gebracht en heel pups te hebben gezien bij de dierenarts... nee - dat herken ik niet....
Veeeel vaker zien we demodex / schimmel / ringworm... zou dus zeker in de gaten houden dat het niet erger wordt !
Heb ook gezegd dat ze het goed in de gaten moet houden!!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1685593
MarijeEnBoomer schreef: miscommunicatie met tante... ze is al bij de dierenarts geweest en die dacht dat het bijtwondjes waren van de andere pups uit het nest  ???
herkennen jullie dat?!
Neuh, herken ik niet. Maar je ziet vanzelf of het erger wordt en jeuk gaat geven. :-\
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1685670
[quote="Angelique"]
Neuh, herken ik niet. Maar je ziet vanzelf of het erger wordt en jeuk gaat geven. :-\
[/quote]
Ze lijkt er geen last van te hebben.
Maar zowel jij als miik fokken langharige honden. Misschien dat het een korthaarprobleem is!?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door