Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door essie74
#1682863
wie kent het en nog veel belangrijker, waar kan ik het verkrijgen in de buurt van Utrecht????

Jesse had vanmorgen zijn hele kont opengebeten? graag iemand die mij met spoed kan helpen aan deze foam!!

gr,

Esther
Door Veerle-scrappyToo
#1682905
Als je op de site van www.nmlhealth.com gaat kijken kan je aan de linkerkant het merk espree aanklikken.  Daarna kan je bij het product zelf ook aanklikken dat je een verkoopadres zoekt en dat gaat via je postcode ( of postcode in de buurt) dat zou deze link moeten zijn
http://www.nmlhealth.com/v,,/DierenartseninNederland.aspx

Ik hoop dat je iets kan vinden.
Anders zou ik zeker eens navragen bij een natuurwinkel in de buurt, misschien hebben zij het binnen of kunnen ze het bestellen.  Of een homeopatisch DA in de buurt...?

Wel sneu dat hij zich zelf helemaal open gebeten heeft.  Ik duim dat het allemaal snel geneest.
Mocht je het niet makkelijk vinden moet je anders de zoekfunctiehier eens raadplegen op hotspot.  Ben er zeker van dat je veel middeltjes vind die je ook kan gebruiken en die je misschien wel meteen kan kopen in de natuurwinkel ( en die ook verwerkt zitten in de spray)

Succes!!
Gebruikersavatar
Door essie74
#1683002
paniek is over!! Blijkt overvolle anaalklier te zijn!! snap er geen hol van hoe dat nou weer kan maar goed.

Voor het eerst in 8 jaar tijd zijn ze leeg gehaald, wat een lucht zeg!! en een lading pus kwam er mee.... :-X

Nu zou het over moeten zijn, de plek die hij heeft opengebeten zit ongeveer 10 cm onder zijn kringspier, maar daar kan hij door rugprobleem niet meer goed bijkomen 8)

Heeft meneer uit frustratie zich gewoon elders opengebeten!! geloof je toch niet.... :-[

Nu hopen op een snel herstel!

Bedankt allemaal!

Esther
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door