Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mysmoothcollies
#1682663
Mijn jongste hond heeft altijd in meer of mindere mate tranende oogjes, dan weer 1 oog dan weer 2 of soms een paar dagen bijna niets. Af en toe heeft ze ook nog jeuk, dus ze zal wel ergens op iets reageren, maar tja....wat? En kan het tranen op zich kwaad? Ik bedoel blijven de ogen dan wel vochtig genoeg? Het is niet ontstoken of zo....je ziet alleen de traanstrepen. 
#1683282
In de winter heeft ze het volgens mij wel minder, ze is ook een atopie klantje zeg maar, daar hebben we wel naar gekeken samen met de dierenarts, maar omdat ze met name binnen op dingen leek te reageren zijn we niet verder gegaan met onderzoek. Mijn vloer bijvoorbeeld kan ik er toch niet uithalen en het kan heel goed dat ze daar (Marmoleum) op reageert).....ik was en ben wel een beetje onderzoeks moe. Als je de traanstrepen weghaalt blijft het een paar dagen schoon, maar meer ook niet. Ik denk dat we voor de zekerheid toch maar even richting dierenarts gaan. Zou heel goed ook pollen kunnen zijn, zou het kwaad kunnen om het een met puur pollen te proberen? Kijken of het dan minder is word?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door