Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tanja82
#1682088
Ik had bij mijn bestelling runderribben zitten mag ik dit geven.
Ze kauw en kraakt het bot wel goed en verteerd het ook goed.
Door maddoc
#1682125
Eerst vragen, dan doen in dit geval.
Heb je al op runderribben gezocht?
Dat is dus géén geschikt bot om te voeren!!
Door bloemetje
#1682150
[quote="tanja82"]
Ik heb er niet om gevragen maar er gewoon bij gekregen in de bestelling
[/quote]

Ik blijf het raar vinden dat je dat kan kopen als zijnde voor de hond.. Er is hier op bp een hondje overleden aan het eten van runderribben. Niet voeren! Vlees eraf snijden en de rest doneren aan meneer kliko.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1682151
[quote="tanja82"]
Ik heb er niet om gevragen maar er gewoon bij gekregen in de bestelling
[/quote]

:-\ :-\ :-\

Ik zou ze weggooien, deze dingen zijn echt nergens goed. Aardig bedoelt misschien, maar deze geste van de leverancier is wat discutabel. :-\ Goed dat je het bijtijds even nagevraagd hebt :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1682157
[quote="bloemetje"]
Ik blijf het raar vinden dat je dat kan kopen als zijnde voor de hond.. Er is hier op bp een hondje overleden aan het eten van runderribben. Niet voeren! Vlees eraf snijden en de rest doneren aan meneer kliko.
[/quote]

Wie moet ze dat verbieden dan :-\  Andere mensen vinden het net zo achterlijk dat iemand hele kippen koopt/verkoopt voor de hond. Daarbij zijn er nog zat mensen die het voeren van deze dingen als iets normaals zien omdat het bij hun hond nog nooit is misgegaan.  Bij dit soort dingen zie je gewoon hoe belangrijk het is dat je je als zelf samenstellerd goed informeert over wat wel en niet goed is en niet afgaat op wat verkopers aanbieden of vertellen.
Door bloemetje
#1682162
[quote="Angelique"]
Wie moet ze dat verbieden dan :-\  Andere mensen vinden het net zo achterlijk dat iemand hele kippen koopt/verkoopt voor de hond. Daarbij zijn er nog zat mensen die het voeren van deze dingen als iets normaals zien omdat het bij hun hond nog nooit is misgegaan.  Bij dit soort dingen zie je gewoon hoe belangrijk het is dat je je als zelf samenstellerd goed informeert over wat wel en niet goed is en niet afgaat op wat verkopers aanbieden of vertellen.
[/quote]

Je hebt gelijk Angelique.. Maar ik baal er soms van. :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1682277
[quote="bloemetje"]
Je hebt gelijk Angelique.. Maar ik baal er soms van. :-\
[/quote]

Ik ook hoor, ik vind het tenenkrommend wat er her en der als "barfhap" wordt aangeboden :-\, vooral als mensen als ts dan zoiets gratis erbij krijgen en het zo zouden geven in het kader van....als het niet goed was, dan hadden ze dat vast niet gegeven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door