Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Doezengek
#1681933
Vandaag hebben mijn doezen voor de allereerste keer krokodillen spareribs gehad. Wat zijn die mooi bevleesd en wat zijn ze lang ermee bezig geweest. De teven zijn er wel een half uur tot 3 kwartier mee bezig geweest en de reu ligt nu nog heerlijk te knagen  ;)
Echt toppie  :thumbup:
Door orinake
#1681982
[quote="Doezengek"]
Geen idee hoe het smaakt maar kenners zeggen dat het een beetje naar kip smaakt??
Ben ook erg blij ermee dat ze nu ook eens iets hebben waar ze eens moeite voor moeten doen.....
[/quote]

Lol in winkelhondensnoepjes en brokken ben ik zo'n idioot die daar eerst eens van proeft alvorens ze aan de honden te geven (beloning) al wat te zout is gaat er uit.
En kan u verzekeren, 3/4 van de brok is JAKKES111111;
Maar kan moeilijk ff van rauwe krok gaan proeven he ;)
#1682063
[quote="orinake"]
Lol in winkelhondensnoepjes en brokken ben ik zo'n idioot die daar eerst eens van proeft alvorens ze aan de honden te geven (beloning) al wat te zout is gaat er uit.
En kan u verzekeren, 3/4 van de brok is JAKKES111111;
Maar kan moeilijk ff van rauwe krok gaan proeven he ;)
[/quote]

Moet er niet aan denken om zoiets te proeven. Hier droog ik deze dagen de beloningen allemaal zelf. Weet ik precies wat ik geef maar als vegetariër ga ik zeker niet proeven. Brrrrrr....
Gebruikersavatar
Door nova
#1682738
[quote="Staftime"]
Krokodil?
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Dat is zeker wel erg duur?
[/quote]

gewoon bij de krokodillen slachter, en daarbij  heb  ik het geluk  dat de krokodillenslachter ook herten en hazen slacht.
Ik ben heel bij met die man  :D :D :D
Door Exect
#1682834
[quote="Staftime"]
Krokodil?
Waar haal je dat nou weer vandaan?
Dat is zeker wel erg duur?
[/quote]

hhahah ik geef het al heel lang in Thailand  ... kost  2 euro i kilo hahah
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1683511
[quote="Nadia"]
Ik denk al, hoe kom jij nu aan krokodil?? Dat stond niet op mn lijstje ;D

Ik had 2,25 nodig voor het kwartje was gevallen..

!
[/quote]

;D kan me heel goed voorstellen dat je om dat tijdstip het niet zo snel meer kon achterhalen.
Het waren mooi 6 stukken, heb ze gedeelt door 2. Voor ieder hondje 2x plezier  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door