Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1678646
Vanmorgen liet ik Boris binnen ( slaapt met deze hitte buiten ) en zijn ogen zitten half dicht omdat ze dik zijn en zijn wangen zijn ook dik...
Een allergische reactie op de vis gister? Was kabeljauw.

Vanmiddag kan ik helaas pas met m naar de da...
Maar hij is net zo levendig als anders en ik merk verder niet dat hij er last van heeft.
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1678670
nope geen planten waar ie bij kan komen
zit te verzinnen, hij heeft gister wat stukjes tokbrood gehad maar dat krijgt ie wel vaker, heeft de pan championnesoep uit mogen likken maar verder dan alleen de kabeljauw vis
Door Lizzy
#1678675
Het lijkt me in ieder geval een allergische reactie. Of het van de vis, champignons of een steek komt, het is een nogal heftige reactie. Het kan geen ontsteking zijn? Voelt het warm aan?
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1678681
nee het voelt ook niet warm aan.

Ik ben nu op mijn werk, volgens Vins lijkt het al minder te worden...dus als ik vanmidaag thuiskom kijk ik het even aan en dan kijk ik of ik wel of niet langs de da ga
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#1679305
Net toch maar even naar de da gegaan omdat ie ook wat lusteloos was.
Hij heeft een inenting gehad en het moet morgen al een stuk minder zijn. Ze dacht toch aan een allergische reactie
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1679315
**Marjolijn** schreef: Net toch maar even naar de da gegaan omdat ie ook wat lusteloos was.
Hij heeft een inenting gehad en het moet morgen al een stuk minder zijn. Ze dacht toch aan een allergische reactie
Met wat??  :-X  :-\  ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door