Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Biancatje88
#1677982
Kenzi heeft al een paar dagen diarree, ik denk dat het door de warmte komt, maar kan dat eigenlijk wel?
Het is niet elke keer dat ze diarree heeft, en het is zacht en vormloos, maar het is niet zo dat het er uit spuit.

Ze heeft ook wat minder eetlust, maar ik vind dat ook nogal logisch omdat ze door die warmte ook veel minder beweegt als anders.
Verder is ze heel levendig, en merk je helemaal niets aan haar. Ze is dus echt niet ziek.

Moet ik iets doen tegen haar diarree, of wachten tot het overgaat?
Door barbarella
#1678267
Klinkt bekent. Hier alle 4 ook al 2 dagen flink van slag met een beetje spugen en diarree.  :( Wat is Okugest?  ??? Was een beetje ten einde raad en heb ze uiteindelijk een beschuitje gegeven om de boel een beetje 'op te stoppen' en dat heeft wel gewerkt. Maar ik kan wel merken dat ze last hebben van de warmte, mijn arme beestjes. Ze proberen om lekker bij de ventilator te liggen en hijgen erg, drinken meer dan normaal. Hoop dat het gauw een beetje afkoelt. Vooral onze oudste van 16 en onze York van 5 hebben het moeilijk.
Door Biancatje88
#1679287
Vandaag heeft ze nog geen diarree gehad, maar ze had ook niet elke keer diarree hoor.. Alleen soms.

Vandaar dat ik vroeg of het van de warmte kon zijn. Ik wil ook nog geen medicijnen geven, want zo erg is het echt niet. En nu ik lees dat nog meer honden er last van hebben maak ik me al wat minder zorgen.

Bedankt voor de reacties!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door