Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Wietse1963
#1675699
Mijn hond heeft last van lymfklieren hij had ze in de beide achterpoten, in zijn beide liezen, onder zijn oksels ook beide kanten én nu heeft hij ze ook onder de hals op 2 plekken plus één grote bobbel erbij.
Toen heeft mijn oude DA gezegd dat hij niet ouder zou worden dan +/- 5 á 6 maanden en hij zij dat hij leukemie had (zonder bloed af te nemen) dus bij die spokenjager ben ik dus nu weg (hij kreeg antibiotica hiervoor) wat dus niet aansloeg, en toen heb ik bij een andere DA een second opinium gevraagd en hij heeft mijn hond Prenoral (prednisalon) gegeven en zijn wij inmiddels de 5 maanden al reeds voorbij.
Maar het maakt mij niet gerust hierover want al die andere lymfklieren zijn dan wel verwenen maar die bobbel onder zijn hals blijft al heen en weer schommelen, ik weet dus niet wat ik hier aan heb zou dit grotendeels kunnen verdwijnen ?? óf kan het alleen maar erger worden bah dit brengt een hoop onzekerheid voor mij.
Zou of weet iemand hier misschien meer over om mij te kunnen inlichten óf heeft iemand misschien hetzelfde meegemaakt laat het dan mij even weten wat er hier aan te doen is óf wat er kan gebeuren.

M.v.G.      Wietse.  :'(:(
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1676036
Of wil je gewoon geen advies???
Ik heb je reeds 2 keer antwoord gegeven in t topic over Yuki, die dus ook lymfeklierkanker heeft...maar je blijft maar vragen alsof er nooit op je gereageerd wordt.

Tja, als je het dan toch niet wilt lezen....dan bespaar ik me verder ook maar de moeite.

Tekst aangepast door beheerder. Deze taal wens ik niet op mijn forum.
Laatst gewijzigd door Lefki&Amy op vr 09 jul 2010, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#1676038
Ik zou mijn hond als de wiederweerga heel goed en uitgebreid laten onderzoeken(biopt etc) en niet met een vage diagnose gaan zitten afwachten  ;)
Door Nicky
#1676195
@ Yuki...ik had ook al een wenkbrauwoptrekmoment vanmorgen...

@Wietse Luister naar de adviezen van Yuki...!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door