Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tessa
#1586997
mijn shih tzu's eten ongeveer 100 gram per dag en wegen 5 kilo.
Ha, ha, dat is nog eens wat anders he dan een boxer.
Mijn Tanja (ook boxer) eet 6x zoveel :D
Door josevl
#1587016
het is indd. heel wat anders :biggrin2:

tis wel een grappig beessie botjes jatten van mn hond en die staat er als een sukkeltje naar te kijken :D

thuis krijgt ze brokken maar hier gewoon met de pot mee
dus ff kijken of het haar bevalt :)

bedankt ik geef haar gewoon 100 gram maandag gaat ze alweer weg dus die paar dagen zal dat wel goed zijn
Gebruikersavatar
Door pike
#1588932
josevl schreef: het is indd. heel wat anders :biggrin2:

tis wel een grappig beessie botjes jatten van mn hond en die staat er als een sukkeltje naar te kijken :D

thuis krijgt ze brokken maar hier gewoon met de pot mee
dus ff kijken of het haar bevalt :)

bedankt ik geef haar gewoon 100 gram maandag gaat ze alweer weg dus die paar dagen zal dat wel goed zijn
Houd je er wel rekening mee dat ze dan niet alle bot kan verteren, dus wel beginnersbotjes geven!
Door Exect
#1589070
tessa schreef: mijn shih tzu's eten ongeveer 100 gram per dag en wegen 5 kilo.
Ha, ha, dat is nog eens wat anders he dan een boxer.
Mijn Tanja (ook boxer) eet 6x zoveel :D

mijn shihtszu,s wil wel minderen maar ja honger he ahahah,s eten gem 300 gram per dag  wegen de reu ong 6 kilo en de teef 5 kilo en hebben nog wel eens honger  ze zijn 2 en 3 jaar de pup eet gem z,n 300 gram en weegt 2 kilo 15 weken jong is ze .
Door vibes
#1671671
Hallo allemaal ik ben nieuw met deze voedingsmethode.
Mijn hondjes zijn 4 en 7 kilo en 8 jaar oud.
Ook ik wil graag over op de barf methode maar weet ondanks alle goede info niet zo goed hoe te beginnen en hoeveel te serveren.
Heeft iemand wellicht voor mij een voorbeeld menu op basis van lichte kleine hondjes.

Groetjes Ans
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1671699
Hallo Ans, welkom op Barfplaats  :)

Lizzy heeft speciaal voor beginners dit topic geschreven:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,9326.0.html
Hierin staat alles wat je moet weten voordat je kan beginnen.
En dit bottendocument http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,801.0.html is ook heel belangrijk om te lezen voordat je botten gaat voeren.

Als je dit hebt doorgespit en ook een beetje hebt uitgezocht aan welke producten je bij jou in de buurt kan komen
(Dit topic is daar ook makkelijk bij, daarin staat leveranciers per provincie http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,70825.0.html)
dan kan je een menu maken en hier plaatsen "ter beoordeling" (dat klinkt nou heel zwaar, maar je krijgt dan als het nodig is tips om je menu te verbeteren en als het al goed is dan krijg je een paar spreekwoordelijke veren in je **** gestoken  ;) :biggrin2:))

Omdat je kleine hondjes hebt is het misschien ook goed om eens in de "kattenhoek" te kijken.
Dat is helemaal niet denigrerend bedoelt of zo, maar daar hebben ze gewoon veel ervaring met het voeren van kleinere porties en hoe je dat het beste aan kan pakken.

Veel plezier op Barfplaats en als je vragen hebt stellen hoor!

Groetjes,
Hanneke
Door Exect
#1672723
tessa schreef: mijn shih tzu's eten ongeveer 100 gram per dag en wegen 5 kilo.
Ha, ha, dat is nog eens wat anders he dan een boxer.
Mijn Tanja (ook boxer) eet 6x zoveel :D
Mijn SHIH tzu,s eten gem 200 gram  als ik me aan ed % hou vallen ze onherroepeijk af .
grt Henk et Thailand
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1674583
Exect schreef: Mijn SHIH tzu,s eten gem 200 gram  als ik me aan ed % hou vallen ze onherroepeijk af .
grt Henk et Thailand
Dat is Logisch ze gebruiken in de tropen meer energie en ws hebben ze ook aardig wat beweging bij jou  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door