Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1672211
ik heb vandaag eindelijk (ging best snel eigenlijk) mijn corta rx binnen gehad  nooit gebruikt nu voor het eerst na al die positieve verhalen erover
ik wil er morgen al gelijk mee  beginnen  op de fles staat dat ik de eerste 5 dagen de dubbele dosis moet geven ???? iemand daar nog iets over??
en vroeg me af of ik haar daar ook pijnstillers bij kan geven op dit moment heb ik carprodyl
want anders moet ik nog even wachten want als ik haar op dit moment van de pijnstillers af haal kan ze niet lopen :-(

dus iemand !!!!!!!!!!!!!!!!
alvast super bedankt van mijn woefsel
#1672226
*Dorothea* schreef: Nee hoor kan geen kwaad om het samen te geven. Je moet de corta echt zien als extra toevoeging, pinnstillers zijn natuurlijk an sich wel schadelijk, maar niet schadelijker door het toevoegen van glucosamines. Soms is het zelfs zo dat je minder pijnstiller kan geven wanneer je glucosamines bij geeft.
ik begreep dat sommige combinaties glucosamines met pijnstillers wel schadelijker kunnen zijn (per merk of zoiets)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door