Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Wiekje
#1671843
Hallo Allemaal,

Nadat ik "vroeger" wel een aantal keer op barfplaats heb gezeten, ben ik mij de laatste maanden er meer in aan het verdiepen.
Ik ben dus een hyves gestart over KVV omdat ik graag wil dat zoveel mogelijk brokkenhonden overgaan en ik zelf erg te spreken ben over KVV en er helemaal achtersta (ja ik snap dat BARF nog beter is, maar stapje voor stapje)  :biggrin2:

Aangezien jullie zo ontzettend veel goede informatie hebben staan op barfplaats vroeg ik mij nu af of jullie het erg vonden als ik veel van deze informatie zou kopieren voor op hyves zodat nog meer mensen kunnen leren over kvv! Zoals het verhaal van hoe zet je een brokkenhond over op kvv etc! Ik hoop op een positief antwoord aangezien ik merk dat er nog heel veel ontwetendheid is ook op de hyves waar ik erg actief op ben (chihuahua)!


Groetjes,

Wieke
Door Mevroi Kruim
#1671880
Daarover moet je contact opnemen met de eigenaren van de site, Lizzy en Leo Plat. Die gaan over het gebruiken van de informatie hier.
Ik zou zelf overigens liever zien dat mensen hier komen lezen ipv op een andere site. Direct van de bron is wel zo goed vind ik. Je kunt mensen verwijzen naar Barfplaats zodat ze hier informatie kunnen komen opdoen.
Door Wiekje
#1671921
Ik hoopte ook van hun antwoord te krijgen.

Ik vind het wel verstandig dat er een hyves is over kvv.
Vind het een beetje jammer als ik dan overal neer moet zetten, kijk op barfplaats.nl, sommige mensen zullen nu eenmaal eerder hyves lezen. En we willen toch allemaal dat dit wat meer in de bekendheid komt, dus op hoe meer plekken het staat...?! Barfplaats heeft inderdaad de beste informatie over dit onderwerp, en waarom dit dan niet met anderen delen?

Ik krijg veel vragen op de chihuahua hyves over het hoe en wat, dan is het toch fijn als er op hyves een plek is waar ze zich er in kunnen verdiepen!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1671951
[quote="Wiekje"]
Ik hoopte ook van hun antwoord te krijgen.

Ik vind het wel verstandig dat er een hyves is over kvv.
Vind het een beetje jammer als ik dan overal neer moet zetten, kijk op barfplaats.nl, sommige mensen zullen nu eenmaal eerder hyves lezen. En we willen toch allemaal dat dit wat meer in de bekendheid komt, dus op hoe meer plekken het staat...?! Barfplaats heeft inderdaad de beste informatie over dit onderwerp, en waarom dit dan niet met anderen delen?

Ik krijg veel vragen op de chihuahua hyves over het hoe en wat, dan is het toch fijn als er op hyves een plek is waar ze zich er in kunnen verdiepen!
[/quote]

Persoonlijk vind ik de publieke hyves weinig toevoegen als informatiebron, daarbij zijn er al verschillende Hyves over rauwe voeding, dus echt heel nieuw is het ook niet.

We delen die info toch....hier..... Want dit is de plek waar en waarvoor de info geschreven is en waar ook de mensen aanwezig zijn die die info geschreven hebben en die indien nodig die info ook aan kunnen passen en vragen daarover kunnen beantwoorden.

Voor nu zet ik dit topic op slot. Ik heb je vraag al doorgespeeld naar de siteowner en die zal je zo snel mogelijk antwoord geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door