Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bets
#1671396
Mijn hond reageert niet helemaal wat ik had verwacht.
Ze was veel levendiger toen ze nog gewoon brokken kreeg
Ze eet nu ongeveer 2 maanden vers en ik vind haar erg sloom en slaperig, terwijl ze, toen ze nog gewoon brokken at, veel levendiger was.
Iemand ervaring hiermee?
Kan ik weer terug naar brok?
Door bloemetje
#1671424
Het is nu warm dus dat zal ook wel meespelen. Is ze niet vermagerd? Want ik lees in je oude berichtjes dat je 250 gram CB geeft op een dag en je hond 12 kg weegt.
Hoe is haar ontlasting nu?
Door Bets
#1671433
Hoi.

Vanmorgen wilde ze haar vlees niet en ligt alleen maar.
Ze is niet echt vermagerd maar er mag van mij wel wat bij.
Ze eet gewoon slecht nu ik haar vers geef.
Zit er dan ook aan te denken om maar weer gewoon brok te gaan voeren ,toen had ik nog een hond ze is echt veranderd sinds ik haar vers geef.
haar ontlasting is normaal.
Ben 3 weken terug naar nog de dierenarts geweest on te enten en die kon verder niks aan haar vinden.

Wat is verstandig????
Door bloemetje
#1671437
[quote="Bets"]
Hoi.

Vanmorgen wilde ze haar vlees niet en ligt alleen maar.
Ze is niet echt vermagerd maar er mag van mij wel wat bij.
Ze eet gewoon slecht nu ik haar vers geef.
Zit er dan ook aan te denken om maar weer gewoon brok te gaan voeren ,toen had ik nog een hond ze is echt veranderd sinds ik haar vers geef.
haar ontlasting is normaal.
Ben 3 weken terug naar nog de dierenarts geweest on te enten en die kon verder niks aan haar vinden.

Wat is verstandig????
[/quote]

Ze eet slecht? Ze vind het niet lekker misschien?
Probeer eens een ander merk zou ik zeggen.. Ik kan haar niet zien dus weet het zo ook niet. Geef je het te koud misschien, vind ze het daarom niet lekker. Of probeer het eerst een beetje te garen met gekookt water eroverheen en even laten staan..
Door Emmanuelle
#1671448
Ik zou ook een andere kvv gaan proberen.
Net zoals de verschillende soorten brokken kan de ene kvv haar ook beter liggen als de andere.
Dat ze minder levendig is kan ook met de warmte te maken hebben. Denk dat de meeste honden wel veel rustiger zijn nu.
Terug overschakelen naar brokken zou ik dan weer niet doen omdat kvv toch wel veel beter is als brok, maar ik zou even kijken wat ze liever wilt van kvv.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door