Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Benjy en Misty
#1670259
Minou at dolgraag kippenhartjes en kippenmaagjes. Ze stond er echt voor te bedelen en deed er alles voor. Van de week extra naar de markt gegaan om wat te kopen voor haar maar nu wilt ze het opeens niet meer. Eerst dacht ik nog omdat er een geurtje aan zat dat dit de reden was maar zo vers als maar kan eet ze het ook niet meer. Kunnen katten tegen eten? Is het omdat Shirley het niet eet? Ze likt er wel aan en eet soms 1 hartje maar dat is het dan ook...  :(
Door Too
#1670361
Was Minou een miemel bij t overzetten?

Vinden de honden dit wel eetbaar, t kan vanwege de warmte wat rijper zijn dan normaal..

Ik zou ook maar even ander hart geven [rund, lam oid] en over een paar weken opnieuw aanbieden [runderhart ligt ook bij Heijn in de koeling] of t door een prakkie gemalen spul mengen [tartaar, kipgehakt, blikje vis oid]
Door Benjy en Misty
#1670454
Ze eet bijna niks van rauw.  >:( Ze eet wel diverse soorten spiervlees met name gevogelte. Ik was al zo blij dat ze nu dus ook orgaan begon te eten en opeens is het over. Misschien inderdaad toch het weer of teveel ervan gehad alhoewel dit wel meevalt volgens mij. Ik laat het dus maar even voor wat het is en als het weer wat koeler is geef ik het eens opnieuw.
Door Mevroi Kruim
#1670527
Typisch katten  >:( >:( altijd dat gezeur  >:( >:( ;)
Hier hetzelfde, jarenlang goed kip gegeten en inene deugt dat dan niet meer. Het zi 'm idd niet in versheid, een andere leverancier kan al foute boel wezen.
Hier geldt het principe 'je doet het er maar mee'. Niet eten, dan haal ik het gelijk weg en is het klaar voor die maaltijd.
Door Benjy en Misty
#1670644
Honden zijn toch een stuk makkelijker en dankbaarder. (Die van mij tenminste) Ze eten echt alles!

Een andere leverancier was het ook niet. >:( De hartjes en maagjes zitten nu in de maagjes van de honden. Over een paar dagen nog maar eens een poging ondernemen. Oh ja, schapenlong eet ze nu wel/ook. Helaas weinig voedingsstoffen in long. :-[
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door