Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Binno
#1667566
zoals jullie misschien nog wel weten heeft Binno dus rugproblemen (spondylose en lichte hernia)
het gaat nu dankzij haar medicatie (fenylbutazon en prednisolon, die we inmiddels al zoveel mogelijk afgebouwd hebben) al enige tijd vrij goed en behalve springen en achter een balletje aanrennen mag en kan ze, mits toch enige voorzichtigheid (van mijn kant dan ::)) weer bijna alles en ze kan dus ook weer volop mee gaan wandelen  :thumbup:

onlangs ben ik qua supplementen van Aplazyl overgestapt op Glyco-flex 3 (er bestaan verschillende versies van, 3 is dus de sterkste variant) had er goeie dingen over gelezen,
afwachten wat het op lange termijn doet maar ik ben er tot hiertoe precies heel tevreden van
en misschien kan hierdoor haar medicatie nog wel iets verder afgebouwd worden

het zit ongeveer in de prijsklasse van Aplazyl, maar omdat je er minder moet van geven, komt het dus toch nog goedkoper uit, wat uiteraard ook mooi meegenomen is  :D

iemand hier per toeval ervaring met Glyco-flex 3 ?
Glycoflex 3 hond
Gezonde gewrichten voor uw hond

Voor honden met grote nood aan ondersteuning van de gewrichten. Geavanceerde steun voor gewrichten en bindweefsels. Voor oude honden, sport en werkrassen. Kan gebruikt worden in combinatie met NSAID's.

Samenstelling: Active Ingredients Per Tablet or 2 Soft Chews:
Glucosamine HCl 1000 mg
Methylsulfonylmethane (MSM) 1000 mg
Perna Canaliculus
(GlycOmega™ brand Green Lipped Mussel) 600 mg
N,N-Dimethylglycine HCl (DMG) 100 mg
Vitamin E (dl-alpha Tocopheryl Acetate) 50 IU
Calcium Ascorbate (a source of Vitamin C) Tablet 30 mg
Ascorbic Acid (Stay-C®) Soft Chew 24 mg
Manganese (as Manganese Amino Acid Chelate) Tablet. 10 mg
Manganese (as Mn Proteinate) Soft Chew 10 mg
Grape Seed Extract 5 mg
L-Glutathione 2 mg
Selenium (as Sodium Selenite) 0.002 mg
Laatst gewijzigd door Binno op ma 05 jul 2010, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door