Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Migudu
#1669684
Morgen krijgt Migudu voor het eerst zalmkop.
Kan ik dat gewoon met oog, tand en alles eraan geven???

Groetjes,
Gerda
Laatst gewijzigd door Migudu op zo 04 jul 2010, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Migudu
#1669688
Nou veur mien is dat niet zo tuurlijk...hihihihi ;D ;D

Groetjes,
Gerda
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1669699
;D  voor ons wel  ;)
maar het kan idd, alles verteerd netjes.
Ben benieuwd wat ie ervan vindt.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1669712
zou die kop wel effies in het koude water leggen, dan hebben ze er meer grip op, de kop is dan minder glad!
Door Migudu
#1669760
Ik zal hem even in water leggen..
Ik vind die tandjes er zo scherp uitzien, maar ik zal wel weer een hoooooooop beren op de weg zien... ;D ;D ;D ;D

Groetjes,
Gerda
Door smulpaap
#1669793
ik heb de zalmkoppen de eerste tijd doormidden gesloopt en toen ik zag dat ze de kop goed aten en verteerden ben ik begonnen met een hele kop
Door Migudu
#1669796
Dat is ook wel een idee voor de eerste keer..
Gaat dat een beetje makkelijk??
Mijn messen zijn net geslepen, dus daar kan het niet aan liggen... :biggrin2:

Groetjes,
Gerda
Door smulpaap
#1669802
ja hoor het is mij gewoon gelukt met een scherp mes en wat spierkracht  :D ik vond het toch een hele hap hoor zo,n hele vette kop , en op die manier zijn ze ook niet misselijk geweest
Door Migudu
#1669803
Dus je hebt het in twee keer gevoerd, dat bedoel je?

Groetjes,
Gerda
Door smulpaap
#1669805
ik heb hier o.a twee engelse bullen en ik heb het dus gewoon gedeeld .... misschien kan je je hond vandaag wat geven en dan de volgende week de andere portie ?
Door Migudu
#1669808
Ik ga even kijken wat ik doe...het is een Newf, kan wel wat hebben...
In ieder geval ga ik het in 2-en hakken/snijden/zagen/boren en kijk ik hoe ver  hij er mee komt.
Door 202Spots
#1669934
Migudu schreef: Ik ga even kijken wat ik doe...het is een Newf, kan wel wat hebben...
In ieder geval ga ik het in 2-en hakken/snijden/zagen/boren en kijk ik hoe ver  hij er mee komt.
Met knip-schaar inknippen is het makkelijkste, ook al is het maar voor de helft ingeknipt, en beetje plat geduwd,
dat geeft in iedere geval iets om makkelijker de tanden in te zetten dan zo'n glibber ding wat weg schiet.... :-X
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1669937
ik heb een poos de tanden er uit gehaald :-[
vondt het echt doodeng...totdat sommige me een beetje begonnen uit te lachen ;D ;D
toen heb ik gewoon zo'n kop gegeven en waar begonnen ze aan, juist aan de bek van de zalm!
Door sandrra
#1669951
Migudu schreef: Nou veur mien is dat niet zo tuurlijk...hihihihi ;D ;D

Groetjes,
Gerda
Dat gaat t wel worden hoor :)

Hier eet Khami een hele kop, Mazoe blieft t niet
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door