Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1668860
Inmiddels zit ik liters zweet weg te pompen. Ben me helemaal 't schompus geschrokken. Kom net terug van de DA. Om 1 uur werd ik op mijn werk gebeld door mijn dochter dat Rosco niet meer overeind kon komen. De achterpootje sleepte over de vloer. Na een half uurtje belde ze weer en ben ik naar huis gegaan. Net vandaag heeft mijn man de auto mee maar een collegaatje was zo lief haar auto te komen brengen zodat wij naar Deil konden sjezen. Bij de DA wat testjes gedaan en vooral linksachter bleef achter met de reflexen, bolle rug en hij zakte steeds op zij. Gedurende de behandeling zette het herstel al in en na 10 minuten kon hij weer staan. Hij heeft een boost Prednison gekregen en heeft nu absolute rust opgelegd gekregen. Ligt nu te hijgen in de bench, mag alleen even de deur uit voor een plasje en hup de bench weer in.
Volgens de DA kan het een acute hernia zijn of een bloedinkje in zijn ruggemerg.

Hebben jullie nog advies wat ik hem ter ondersteuning kan geven?
#1668941
tiny schreef: Inmiddels zit ik liters zweet weg te pompen. Ben me helemaal 't schompus geschrokken. Kom net terug van de DA. Om 1 uur werd ik op mijn werk gebeld door mijn dochter dat Rosco niet meer overeind kon komen. De achterpootje sleepte over de vloer. Na een half uurtje belde ze weer en ben ik naar huis gegaan. Net vandaag heeft mijn man de auto mee maar een collegaatje was zo lief haar auto te komen brengen zodat wij naar Deil konden sjezen. Bij de DA wat testjes gedaan en vooral linksachter bleef achter met de reflexen, bolle rug en hij zakte steeds op zij. Gedurende de behandeling zette het herstel al in en na 10 minuten kon hij weer staan. Hij heeft een boost Prednison gekregen en heeft nu absolute rust opgelegd gekregen. Ligt nu te hijgen in de bench, mag alleen even de deur uit voor een plasje en hup de bench weer in.
Volgens de DA kan het een acute hernia zijn of een bloedinkje in zijn ruggemerg.

Hebben jullie nog advies wat ik hem ter ondersteuning kan geven?
Allemachtig! Ja, ik weet hoe je voelt..... Ik heb dit mee gemaakt met Whoofer. Bij haar was het een hernia. Rust, prednison, acupunctuur en HerniaVetsem/Puur Hernia heeft haar weer heel aardig op de been geholpen. Sterkte met Rosco.

En voor jou een dikke :bigarmhug:
#1669094
We zijn inmiddels een paar verhitte uurtjes verder. Lizzy, dat zal ik zeker in huis halen. Meneertje gromde Tessa weg toen ze in de buurt van de bench kwam,
zijn Kongijsje moes hij ook niet. Wel heeft hij net als een dijker gegeten, ik heb hem aan de lijn tegen 2 bomen laten plassen. Hij loopt als een tierelier, als je het niet weet zie je niks. Maar hij blijft in de bench en rustig, dank voor de adviezen.

Nu maar eens ff na denken wat we zelf gaan eten, pffff
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door