Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sandra1
#166749
Omdat het eliminatie dieet bij tommie niet aanslaat ben ik vandaag weer naar de da geweest met het verzoek om hem door te sturen naar de internist. Dit gaat nu ook gebeuren (gelukkig). De da heeft nu tegen diarree arsenicum d6 gegeven. Diverste convestionele middelen hielpen niet en die wilde ik dan ook niet meer. Ik ga de druppels morgen bij de apotheek halen en hoop dat deze een beetje helepen, want hij heeft nog steeds waterdunne ontlasting en eet weer slecht. Hij wil alleen nog de struisvogel en laat de rijst links liggen. We wachten nu dus even het consult van de internist (in amsterdam) af.

Sandra
Laatst gewijzigd door sandra1 op di 14 sep 2004, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#166755
Gatver... niet zulk leuk nieuws dus... :'(. Ik ben heel benieuwd wat de internist gaat doen en wat er uit de eventuele onderzoeken komt. Houd je ons op de hoogte? Past Arcenicum Album een beetje bij het type van Tommie?
Groetjes en sterkte, Lizzy
Door Lizzy
#166763
Oh OK. Dan zal het wel goed komen. Nou ja, wie weet helpt de Arcenicium Album goed! Welke internist ga je heen?
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 14 sep 2004, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sandra1
#167099
We gaan naar amsterdam. We konden ook naar utrecht, maar omdat ik niet altijd de beschikking over een auto heb is amsterdam beter bereikbaar voor mij.

Sadnra
Door Kaar
#167188
Jeee, wat een ellende zeg.
Heel erg veel sterkte en ik hoop dat in Amsterdam een en ander duidelijk wrdt zodat er wat aan gedaan kan worden.
Heel erg veel sterkte hoor!
Door sandra1
#167605
Ik ga vanmiddag met Tommie naar amsterdam (utrecht kon pas dinsdag). Hij gat vlot achteruit en ik wilde niet langer wachten. Vanavond horen jullie meer.

Sandra
Gebruikersavatar
Door Nitus
#167628
Sandra, veel sterkte vanmiddag, en net als Lizzy hoop ik dat ze er nu eindelijk achter kunnen komen wat jouw hond mankeert. Ik ga ook voor jullie duimen :).
Gebruikersavatar
Door Binno
#167642
Hier wordt ook meegeduimd hoor! (is wel lastig typen zo... ;))
Ik hoop dat ze nu snel weten wat Tommie heeft en er ook wat aan kunnen doen.
Heel veel sukses vanmiddag!!! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door