Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1667374
Hoi,

Ik vroeg mij af of het aan 1 van mijn honden ligt of dat jullie honden ook slechter eten of misschien wel niet eten met dit weer?

Mijn 12 maanden jonge hond eet met dit weer stukke langzamer maar eet wel alles gewoon op ( probleemloos)
maar mijn andere hond (wat eerst altijd al slechte eter was, maar sinds de kvv en soms barf wel eet) eet nu met dit weer of niets of heel slecht.
als je zegt dat hij mg eten komt ie de keuken in en staat netjes te wachten en als ie het dan krijgt loopt hij of meteen weg of hij ruikt er een keer aan en loopt dan de keuken uit....
ik krijg wel wat bij hem binnen als ik er naast op de grond ga zitten en met een vork wat hapjes geef.. en dan gaat het nog met lange tanden hoor... maar hij krijgt iig wat binnen.

Als mijn andere hondje bijv kotm kijken snauwt hij wel dat ze niet bij hem in de bak mag, maar zelf opeten doet hij ook niet...

Dus ligt het aan het weer of zal mijn hond ergens last van hebben dan hij slechter eet...
#1667573
MarijeEnBoomer schreef: misschien dat de miepers dit aangrijpen om te miepen  :)
hahah ja idd :D

en wat betreft voeren in de avonduren..dat deed ik al.
De jongste hier eet gewoon warm/koud maakt ook niet uit en tijdstip ook niet.

de oudste eet sochtends altijd al moeilijker maar gaat normaal toch op.... en krijgt altijd savonds na 7 uur pas te eten. EN nu als het om 7 uur nog warm is krijgt hij ook pas later te eten maar hij eet nu gewoon heel slecht...
na weekend ging de temperatuur weer wat omlaag dus kijken hoe hij dan eet... blijft hij weer slecht tot niet eten dan maar ff na laten kijken of hij niks mankeert.

bedankt voor jullie reacties iig allemaal.
#1667610
Hoe heet is het dan op het ogenblik in Nederland? En wat zouden de honden in andere landen dan moeten? Hier is het geregeld ca. 35 graden en alle honden eten goed. Alleen zit er 1 te miepen met eend oid, maar dat is altijd zo. Ook in de winter. Ik moet hem dan voeren in hapklare brokken die hij nog wel goed kauwt. Maar daar heb ik geen probleem mee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door