Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door smurfie
#1666275
Hallo,
Kan er me iemand helpen? vandaag heeft mijn chi een hevige reverse sneezing gehad,( opzich niet zo erg) maar zijn neusje zit nu verstopt en moet af en toe hevig slikken, hij is ook niet verkoude, nu is mijn vraag kan of bestaat er een natuurlijk middeltje om hem te helpen zijn neusje wat vrij te krijgen? als het morgen niet beter gaat ga ik naar de dierenarts om toch maar foto's te nemen van zijn neusje.
grtjs en alvast bedankt
Door smurfie
#1667336
hoikes,
Bedankt voor de info, ben deze morgen met Che naar de DA geweest, hij was nog echt beroerd, en toen ik de diagnose hoorde was ik nog meer beroerd,, het kwam van de longen !!! volgens mijn DA, hij heeft 2 spuiten gekregen +inderdaad ampullen om te verdampen (stomen) morgen vroeg moet ik teruggaan. Ik vroeg hoe kan dat dan, er was niets te zien aan hem, hij was speels vrolijk en dartel, en plots s'avonds krijgt hij deze aanval? zij had ook vraagtekens??? en ik nog meer,  maar goed, hij heeft vanavond toch goed gegeten, heeft de ganse dag geslapen en heel weinig gelopen, het leek moeilijk te gaan of hij was onzeker na zijn aanval gisteren, hij is nu vredig aan''t slapen en het lijkt al beter te gaan;
grtn en nogmaals bedankt om me proberen te helpen, ik was gisteren radeloos.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door