Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door suzanne 1
#1662731
Ik heb afgelopen week 75 kg vlees van herby binnen gekregen, maar ik vind er een rare muffe lucht aan zitten. Heb al vaker bij Herby besteld en nooit problemen gehad. En raar genoeg wil Jamey het dus nu ook niet eten. Ik had ook nog wat 'oud' vlees in de vriezer liggen en dat lust hij wel. Die rare lucht zit aan de haaskarkassen, het paardenvlees en het hertenvlees.
Ik vind het heel raar. Het ruikt niet rijp zeg maar, dat ruikt anders maar zou niet weten wat het wel is en of het kwaad kan.

Heeft iemand een idee en zouden jullie dit vlees gewoon geven?
Door pallas
#1662745
Als mij hond er ook zijn neus voor optrekt (en dat ook bij verschillende soorten doet uit dezelfde bestelling) dan zou ik de leverancier bellen.
En ik zou het dus niet geven.
Door Lizzy
#1662754
pallas schreef: Als mij hond er ook zijn neus voor optrekt (en dat ook bij verschillende soorten doet uit dezelfde bestelling) dan zou ik de leverancier bellen.
En ik zou het dus niet geven.
Eens.
Door Migudu
#1662760
Het blijft moeilijk met geuren, maar vlees dat raar ruikt (anders dan normaal) en een hond die het niet moet...bellen hoor! En niet geven...

Groetjes,
Gerda
Door *Natasja*
#1662808
Angelique schreef: Ik sluit mij aan.
Ik ook. Ik blijf me verbazen over het feit dat mensen problemen/klachten over een vlees-bestelling hier op Barfplaats gooien. De leverancier lijkt me de aangewezen persoon om je vraag te beantwoorden c.q. op te lossen.
Door boris2009
#1664805
*Natasja* schreef: Ik ook. Ik blijf me verbazen over het feit dat mensen problemen/klachten over een vlees-bestelling hier op Barfplaats gooien. De leverancier lijkt me de aangewezen persoon om je vraag te beantwoorden c.q. op te lossen.
ik ben blij met deze melding omdat ik dit ook wel eens heb gehad en eigenlijk ook niet echt wist wat ermee te doen, het wil namelijk niet zeggen dat als je je klacht bij de leverancier legt dat je daar dan ook een oplossing voor of antwoord op krijgt, dus hoor ik dit soort dingen hier toch graag
Door *Natasja*
#1664829
boris2009 schreef: ik ben blij met deze melding omdat ik dit ook wel eens heb gehad en eigenlijk ook niet echt wist wat ermee te doen, het wil namelijk niet zeggen dat als je je klacht bij de leverancier legt dat je daar dan ook een oplossing voor of antwoord op krijgt, dus hoor ik dit soort dingen hier toch graag
Maar als je bij de supermarkt een pak melk koopt wat bedorven blijkt te zijn, ga je er toch ook mee terug naar de supermarkt, en niet op zoek naar antwoorden of oplossingen op het internet?
Door *Natasja*
#1664874
lauraV schreef: naj ja , maar 75 kilo vlees is ook weer niet echt een liter pak melk .....

heb je overigens al de leverancier gebeld?
Dat is dan toch des te meer reden om de leverancier te bellen, als je 75 kilo twijfelachtig vlees geleverd hebt gekregen?  ???
Gebruikersavatar
Door choopy
#1665061
*Natasja* schreef: Maar als je bij de supermarkt een pak melk koopt wat bedorven blijkt te zijn, ga je er toch ook mee terug naar de supermarkt, en niet op zoek naar antwoorden of oplossingen op het internet?
Het is uitgezocht dat het meerendeel van de klanten niet terugkomt met klachten.
Zelf werk ik in een supermarkt en hebben we hier een avond over gehad.
Slechts 10 procent komt met klachten, de rest neemt het voor lief.
Mocht het een 2e keer voorkomen, dan is het weer een heel klein percentage die een klacht komt melden, de rest ben je kwijt als klant.
Klanten die klagen, zijn vaak blijvers, omdat ze willen weten of de klacht goed behandeld wordt. Bij goede behandeling, blijven ze toch komen.
Op de 100 (klagende) klanten, ben je zo 80-85 klanten kwijt.
Door *Natasja*
#1665076
choopy schreef: Het is uitgezocht dat het meerendeel van de klanten niet terugkomt met klachten.
Zelf werk ik in een supermarkt en hebben we hier een avond over gehad.
Slechts 10 procent komt met klachten, de rest neemt het voor lief.
Mocht het een 2e keer voorkomen, dan is het weer een heel klein percentage die een klacht komt melden, de rest ben je kwijt als klant.
Klanten die klagen, zijn vaak blijvers, omdat ze willen weten of de klacht goed behandeld wordt. Bij goede behandeling, blijven ze toch komen.
Op de 100 (klagende) klanten, ben je zo 80-85 klanten kwijt.
Ik snap dat dus niet. Nou ga ik voor een pak melk misschien niet meteen terug, maar zoals in dit geval als het om 75 kilo vlees gaat wat van twijfelachtige kwaliteit is, dan ga ik dus mailen of bellen met de leverancier, niet hier op BARFplaats lopen klagen. Ten eerste omdat hij/zij de enige is die mijn klacht kan oplossen naar míjn tevredenheid, ten tweede omdat ik hem/haar ook de kans wil geven om het op te lossen, dat vind ik wel zo fair.

Zo las ik laatst in een topic over het kalkoenvlees van Herby/Richard, wat gemalen is ipv lappen vlees. Ik hoor dan de nodige mensen zeggen: "ik bestel dat niet meer hoor, want ik wil geen gemalen prut". Volkomen terecht natuurlijk, maar ik vraag me dan wel af of er iemand is geweest die gevraagd heeft aan Herby of Richard of dat vlees niet ongemalen geleverd kan worden. Daar kan de leverancier namelijk iets mee (of niet natuurlijk, maar dan heb je het wel geprobeerd) en voor hetzelfde geld kan hij het inderdaad ongemalen leveren en hoef je niet op zoek naar een andere leverancier.
Door Migudu
#1665095
Je moet idd altijd een leverancier een kans geven een fout of miscommunicatie of i.d. recht te zetten.
Waar gehakt wordt, vallen spaanders.
De kans om het goed te maken die geef je door je klacht of kritiek in te dienen/te spuien..

Groetjes,
Gerda
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door