Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door lauraV
#1663872
Noa heeft altijd zweetvoeten (al sinds pup)
als ze bij mn ouders over de plaats loopt zie je gewoon dr afdrukken , nu met dit weer als ze even stil gezeten heeft komplete afdrukken

noa is een sportief ballenhondje die als je haar niet tegenhoud met warm weer zich dood zou rennen met spelen. (als er water in de buurt is gaat ze dan met regelmaat erin liggen om af te koelen)
dit overigens alleen als je een bal bij je hebt.
binnen is ze de rust zelve.
ze krijgt 4% omdat ze anders te schraal wordt
verder drink ze niet overdreven veel.
zou dit aan een medisch iets kunnen liggen bv. schildklier/hormonen
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1663879
is de eerste keer dat ik een hond heb met zweetvoeten :)
had dr vanmorgen betrapt , er stonden duidelijke pootafdrukken op mn schone matras overtrek  :biggrin2: :biggrin2:
Door inni
#1664365
Hier ook eentje met zweetpootjes, vooral als hij zich staat op te winden over iets kun je zijn nattepootjesspoor volgen.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1664542
ok ,dus meerdere honden die daar last van hebben........ lucht me eigenlijk een beetje op !! :)
zijn jullie honden ( die de zweetvoeten hebben ) ook (over) actief en niet dik te krijgen?
Door inni
#1664554
lauraV schreef: ok ,dus meerdere honden die daar last van hebben........ lucht me eigenlijk een beetje op !! :)
zijn jullie honden ( die de zweetvoeten hebben ) ook (over) actief en niet dik te krijgen?
Dik is Berre zeker niet en overactief ook niet, alleen bij momenten erg gevoelig en blafferig.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door