Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1662770
Sinds afgelopen dinsdag woedt hier oorlog!!

Ik heb namelijk de br*kken verbannen, dus de poezels moeten vlees/vers eten!!
Ze snappen er niks van, vragen zich zichtbaar af wat er aan de hand is met hun, normaal zo begripvol en inlevend, personeel. Kopstoten geven, op je allerliefst klagelijk mauwen...normaal leidde dat toch absoluut tot een bakkie br*kjes!!

Maar nu... ::) ::)

In de aanbieding voor de heren en dame; all animal haring, kipfilet, tartaar, carnibest, bibi, carni blikvloer, gourmet blikvoer, gemalen hazenvlees, kippenmaagjes en -lever, konijnenvlees, koolvisfilet (gekookt) en blikjes tonijn.

Dit is ons starterspakketje. Ze krijgen een mix van enkele ingredienten uit bovenstaande lijst, afgemaakt met een toefje biogarde of huttenkase.

Vooralsnog slechts 1 enthousiastelling; ... ikzelf :-\ :-\

(ik voel een genegenheidskloof onstaan :-[ )
Door Limpy
#1662780
Natuurlijk ga jij die strijd uiteindelijk winnen...toch?

Hebben ze in al die jaren nooit iets met/bij meneer hefner willen meebietsen? Dan wens ik je sterkte!

Ach, als het met mijn ouwe Limpy lukt (inmiddels 16 waarvan 15½ jr br*keter) dan lukt het jouw toch ook? Je kunt het....  :thumbup:
Door Too
#1662833
Eten ze , onder luid protest, ook iets?

Over t algemeen zijn kip en tartaar niet t allerviest :biggrin2: zeker niet wanneer t gemarineerd wordt in blikkie [vis of andersoortig]

Sterkte met je stijve pootjes ;)
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1662959
Limpy´s aai-assistente schreef: Natuurlijk ga jij die strijd uiteindelijk winnen...toch?

Hebben ze in al die jaren nooit iets met/bij meneer hefner willen meebietsen? Dan wens ik je sterkte!

Ach, als het met mijn ouwe Limpy lukt (inmiddels 16 waarvan 15½ jr br*keter) dan lukt het jouw toch ook? Je kunt het.... :thumbup:
Ja, tuurlijk wel!! Wat van een ander is, is tenslotte altijd interessant!!
Maar bood ik ze dan vervolgens iets aan in hun eigen bakkie, dan bliefden ze t niet!!

Misschien als ik Yuk'sHefner's bak vul, Hefner achter een dranghek opstel en dan de bak op de grond zet :-\ ::)
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1662965
Too schreef: Eten ze , onder luid protest, ook iets?

Over t algemeen zijn kip en tartaar niet t allerviest :biggrin2: zeker niet wanneer t gemarineerd wordt in blikkie [vis of andersoortig]

Sterkte met je stijve pootjes ;)
Ja, iets ja, maar daarmee is het echt wel gezegd :-[

Rauwe kipfilet vinden ze alle drie lekker, echt lekker!! Altijd al!!
Toen ik zelf nog kip at, en ik sneed een kipfilet, dan stonden er 3 achter mij op hun achterpootjes te dansen :D
Maar geef ik ze nu een bakje kipfilet, dan lijkt t meest spannende er al af te zijn :-\
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1662972
Limpy´s aai-assistente schreef: Hier was kip, tartaar + gehakt het 1e wat ze zonder smeersel wilden hebben, was zoooo lekker dat ik het vermengde met de minder lekkere dingen/kvv´s
Het is hier zelfs zo erg dat voornamelijk Samos, dol op gekookte koolvisfilet er NIKS van eet, zodra er iets anders doorheen zit, ook al is t maar 5% :'(
Vandaag dus maar alleen koolvisfilet, maar wel met wat L-lysine poeder erdoor...snifsnif; neusophaalenwegloopsmiley >:( >:(
Door Limpy
#1662992
Ooowww, katten kunnen zoooo errug zijn ja! ik ben ook al blij dat ik er v/d 11 smaakjes er 5 klakkeloos in krijg, 3 met lange tanden en de overige 3 met een lading blikvis...
Als ik hier haasvlees door het rundergehakt doe kijken ze me ook aan alsof ik gek geworden ben, té barbaars  :confused1:  :ras:

Anders de aanrecht-gappen-truc? Of gaat yuki er dan mee vandoor? (ouwe snoepert zoals z´n bijna naamgenoot  ;D )
Door Too
#1662996
K las net ook t 'gestolen waar' topic... gun ze die lol voorlopig [binnen is binnen ;)]
laat ze jouw bakkie CB, kipfilet whatever maar pikken.. mijn lastigste eter [die eet nog steeds bijna alles ;)] heeft soms wel tijd nodig nieuwe dingen te waarderen, voor haar werkt om iets in korte tijd heel vaak te laten passeren.. daarna herkent ze t over t algemeen direct als lekker en eetbaar
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1663100
Limpy´s aai-assistente schreef: Ooowww, katten kunnen zoooo errug zijn ja! ik ben ook al blij dat ik er v/d 11 smaakjes er 5 klakkeloos in krijg, 3 met lange tanden en de overige 3 met een lading blikvis...
Als ik hier haasvlees door het rundergehakt doe kijken ze me ook aan alsof ik gek geworden ben, té barbaars :confused1: :ras:

Anders de aanrecht-gappen-truc? Of gaat yuki er dan mee vandoor? (ouwe snoepert zoals z´n bijna naamgenoot ;D )
Ik vrees dat ze daarvoor toch net iets te goed geleerd hebben dat t aanrecht een NoNo is :-[
Door Limpy
#1663128
Tja, dat weten ze hier idd ook wel... maar toch gappen ze waar het kan (1 puber in huis die de regels negeert) en anders leg ik het "perongeluk"  op de wasmasjine....

Anders toch maar beetje kook erover? (zo wil ik ze hier uiteindelijk aan de haas krijgen want eten zullen ze het)
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1663159
Limpy´s aai-assistente schreef: Tja, dat weten ze hier idd ook wel... maar toch gappen ze waar het kan (1 puber in huis die de regels negeert) en anders leg ik het "perongeluk" op de wasmasjine....

Anders toch maar beetje kook erover? (zo wil ik ze hier uiteindelijk aan de haas krijgen want eten zullen ze het)
haha, ik denk dat ze momenteel alleen voor br*kken de regels schaamteloos zouden negeren...in alle staten zijn ze :-X :-X
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door