Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door ashley
#1662639
Pluto is afgelopen vrijdag geopereerd aan zijn  kruisband. Nu moet hij 6 weken benchrust van de ortopedisch chirurg. Ik heb op diverse sites al gezien dat de meningen hierover verschillen en dat sommigen  da's vinden dat hij nu al een beetje mag rondsnuffen omdat anders de knie helemaal stijf wordt. Ik heb hem als ik hem niet in de gaten kan houden in een grote bench en buiten is een stukje afgezet waar zijn mandje staat en hij kan kiezen in of uit het zonnetje. Zo is hij toch bij ons anders zit hij de hele dag gevangen in de woonkamer. Ik laat hem nog niet uit, hij doet zijn behoeftes in de achtertuin. Maar ik zie het al gaan gebeuren dat hij minder pijn gaat krijgen en dus druk wordt, van nature is hij al hyper de pieper....Ik heb 3 verschillende spellen van Nina Ottoson voor hem gekocht dus dat ga ik wel met hem doen.

Maar stel nou dat hij echt te druk wordt mag ik hem dan Puur Nervostiteit en rust compositum extra geven ( dit heb ik nog staan van de vuurwerkangst van Loes. Hij gebruikt per dag 2,5 mg phenobarbital tegen de epilepsie. Nou dacht ik ergens gelezen te hebben dat dit geen goede combinatie zou zijn....maar ik kan het niet meer vinden  :-\

Barfplaats wordt gesponsord door