Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Migudu
#1660300
Deze foto is 1,5 jaar oud, gemaakt tijdens mijn eerste ervaringen met barf, en dus ook de eerste ervaringen van Migudu.
Op deze manier een runderstrot eten is toch niet gemakkelijk?? ;D
Hoe maak ik hem wijs dat het ok is om zijn poten vies te maken?

Groetjes,
Gerda


Afbeelding
Door orinake
#1660304
jak seg, heb je daar zelf al is met je blote voeten opgestaan :p
En dan vraag jij van je hond dat die dta wel zou doen ;)

Troost u, hier moeten ze allemaal oud en versleten zijn om nu te ontdekken dat als ze geitenribben eten en ze zetten hun poten er op dat dat gemakkelijker gaat...
Door smulpaap
#1660569
hier begon het ook ooit zo , maar sinds ze ontdekt hebben dat ze als ze hun poten wel gebruiken er toch wel een lekker ""afther shave "" luchtje aan blijft hangen  ;D tja dan heb je ook nog wat voor later  :D als er tuininspectie is geweest of er toch echt niet ergens iets is blijven leggen dan volgt er dus poten likken ..... leuke foto trouwens  ;D
Door Benjy en Misty
#1662435
Irish schreef: Jouw hond gaat tenminste nog liggen tijdens het eten  :biggrin2:
Heeft de mijne geen tijd voor hoor  :D
Hier van hetzelfde. Ze hebben haast om het zo snel mogelijk naar binnen te schrokken.  ;D
Door JoNoMo
#1665964
-Saskia- schreef: Hahaha, geweldige foto!
Het is Newf-eigen, geloof ik.  ;D

Dan heb je Mohini nog nooit zien eten. ;D
Volgens mij zit er meer aan haar poten dan in haar maag :2funny:
Door Butch
#1666499
Die van mij houdt ook zijn pootjes schoon hoor. Hij ligt als een zeehondje keurig met zijn handjes opzij. En als zijn maaltje dan wegschuift over de gladde vloer, kruipt hij er ook als een zeehondje achteraan. ;D
Door Chaos
#1666512
Hier doen ze dat alledrie weer anders: Truus eet staande. Houd alles in de bek, maakt niet uit hoe zwaar het is, en ze pakt over zonder te laten vallen.

Damie eet meetal op dezelfde manier, tenzij het lastiger eten is zoals geitenrib of runderstrot. Dan gaat ze erbij liggen, houd het vast met de poten.

Chaos eet staande, en zet één poot op het karkas/rib enz. Dan trekt 'ie met z'n poten het vlees er af. Dan kauwt hij weer een tijdje wat stukken los, om er vervolgens weer mbv z'n poot (altijd links trouwens) het stuk in bedwang te houden en weer wat eraf te trekken. Vervolgens komt 'ie met z'n vieze poten weer heel blij naar binnen  >:(
Chaos gaat alleen liggen als 'ie een kop van geit of lam ofzo heeft. Of een kong.
Door Kiba
#1666547
Oh heerlijk een hond die niet vies wil worden!
Kiba heeft het gister voor elkaar gekregen om helemaal onder het bloed te zitten... Nou is dat niet zo erg, maar dit kwam van een zalmkop! Gatver de gatver de gatver.
Hij ligt dan heerlijk op het gras en houdt de kop met 2 poten vast, maar die glibbert soms weg... Dus Kiba kruipt er achteraan met als gevolg een heule vieze stinkbuik, stinkpoten en een stinkbek. Die stinkbek werd daarna lekker schoongemaakt aan het shirt van mijn vriend die niet goed op zat te letten  ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door