Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door orinake
#1658610
Heeft er iemand al kalkoenvleugels of het orgaanpakket van houtduif en fazant besteld?
Dat is het enige wat ik er zou halen.
Maar blijkbaar zou de kwaliteit te wensen overlaten.
Dan kan ik misschien beter op zoek gaan naar een andere leverancier????
Door Migudu
#1658621
Wist niet eens dat hij dat had...
Vind je de rest er niet goed uitzien??

Groetjes,
Gerda
Door *Natasja*
#1658625
[quote="orinake"]
Heeft er iemand al kalkoenvleugels of het orgaanpakket van houtduif en fazant besteld?
Dat is het enige wat ik er zou halen.
Maar blijkbaar zou de kwaliteit te wensen overlaten.
Dan kan ik misschien beter op zoek gaan naar een andere leverancier????
[/quote]

Zegt wie?

Ik heb nog nooit klachten gehad over de producten van Richard Versvoer.
Door orinake
#1658635
Ander forum :)
Vlees dat te vet is en gemalen terwijl het niet vermeld is op de site.
Service die van geen kanten loopt...
kwaliteit die niet denderend is...

Tis niet veel dat ik zou gaan halen daar.
Door Migudu
#1658650
Het loopt soms wat rommelig, is ook mijn ervaring, maar de kwaliteit van het vlees vind ik goed hoor.
Over dat malen van vlees, dat verbaasde me inderdaad wel...kalkoendijvlees, inderdaad gemalen, vind het niet erg, maar ik verwachtte stukken vlees.

Groetjes,
Gerda
Door orinake
#1658657
[quote="Migudu"]
Het loopt soms wat rommelig, is ook mijn ervaring, maar de kwaliteit van het vlees vind ik goed hoor.
Over dat malen van vlees, dat verbaasde me inderdaad wel...kalkoendijvlees, inderdaad gemalen, vind het niet erg, maar ik verwachtte stukken vlees.

Groetjes,
Gerda
[/quote]

Mja gemalen wil ik dus nier :) kan ik even goed kvv geven :) ik wl men honden zien genieten van hun eten (KVV is hap slik weg).
Door Migudu
#1658664
Ja, daar heb je helemaal gelijk in!!
Ik vind dat ook leuker om te zien...

Groetjes,
Gerda
Door Irish
#1658669
Plus dat je, lijkt mij, van een gemalen ''prutje'' niet goed meer de kwaliteit van het vlees kan beoordelen.
Door orinake
#1659430
[quote="cathrien"]
Waarom bespreek je dat niet met Richard zelf.
[/quote]

Als ik ga vragen hoe is u kwaliteit en service gaat hij niet zeggen dat het slecht is he...
Ik wil gewoon niet teleurgesteld worden als ik ergens bestel voor de eerste keer...
Stel nu ik bestel het kalkoenvlees in de veronderstelling dat ik mooie stukke vlees krijg en ik krijg zo'n vermalen drek. sorry maar dan ben ik als klant absoluut niet tevreden.
Maar aangezien ik het niet kende vroeg ik ervaringen op een ander forum en daar hadden ze weinig goeds te zeggen. Daarom dat ik hier eens hoor...
Ik zou immers enkel het kalkoenvlees - de vleugels en het orgaanpakket (duif - fazant) bestellen. Maar aangezien het kalkoenvlees gemalen blijft ben ik daar al niks mee...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1659483
dat ie niet iedereen het naar zijn zin kan maken is logisch...
daarnaast vindt ik dat je dit soort dingen gewoon kan vragen, ze zijn er heel open over...
daarbij is het kalkoenvlees het enig wat gemalen is wat niet vermeld staat op de lijst..
verders heeft ie goed spul..
en al krijg je iets waar je niet tevreden over bent en je belt en zegt dat, dan krijg je keurig wat anders....
Gebruikersavatar
Door choopy
#1659594
[quote="Senta"]
Ik heb kalkoenvleugels besteld en zijn werkelijk schitterend mooi.
Mooie dik bevleesde stukken vleugel met vel dr nog om heen.
Wil eventueel wel een foto maken ze eet het morgen.
[/quote]

Ik vond ze er ook errug mooi uitzien...allleen waren ze knetterhard. Alleen mn reu kreeg het weg, de rest niet.
Ik kon er zelf ook niet doorkomen met een snoei en wildschaar.
Nu 2x besteld en 2x knetterhard.
Door *Natasja*
#1659603
choopy schreef: Ik vond ze er ook errug mooi uitzien...allleen waren ze knetterhard. Alleen mn reu kreeg het weg, de rest niet.
Ik kon er zelf ook niet doorkomen met een snoei en wildschaar.
Nu 2x besteld en 2x knetterhard.
Maar kalkoenvleugels zíjn volgens mij gewoon knetterhard, dat heeft niet zoveel met de leverancier te maken.
Gebruikersavatar
Door choopy
#1659608
*Natasja* schreef: Maar kalkoenvleugels zíjn volgens mij gewoon knetterhard, dat heeft niet zoveel met de leverancier te maken.
Zou best kunnen, maar na mn ervaring bestel ik ze gewoon niet meer, waar dan ook...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door