Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ingridstruik
#1658482
hallo allemaal

Misschien een hele domme vraag maar wat is het verschil
tussen spiervlees en ander vlees dat je kunt kopen
kan hier in Lelystad niet aan spier vlees komen maar wel aan ander
vlees met zenen erin dus kan ik dat ook geven omdat ik vierdagen kvv en 3 dagen barf ik.


groetjes ingrid en shira
Door @nouk
#1658487
Volgens mij, maar ik ben een barf-beginner, is spiervlees het gewone vlees, zoals biefstuk enzo. Daarnaast heb je nog orgaanvlees ed. Maar er zullen wel meer ervaren barfers gaan reageren, hoop ik.  :)
Door ingridstruik
#1658493
hoi

ja orgaan vlees is lever en hart enzo
maar vroeg me gewoon wat nou spiervlees is
heb nu een worstmakerij gevonden daar heb ik vandaag vlees gekocht en dat was 0.25 euro cent een pak was een aktie is normaal zo rond 1 euro dus echt niet duur
Door Anthraciet
#1658496
Spiervlees IS het 'gewone' vlees, dus alles wat niet orgaan is en niet bot is. ;)

Ik weet niet wat voor vlees je nu gekocht hebt (wat erin zit) en hoeveel erin zit?
Door ingridstruik
#1658503
hoi

het gewoon rundervlees er zal vast ook afvalvlees bij zitten en heb ook runderlever voor 0.25 euro cent gekocht maar het is normaal rond een euro per kilo
Door Nadia
#1658529
Yep, al het vlees dat niet als orgaan of bot word gezien is spiervlees, al dan niet in betere of slechtere kwaliteit. Biefstuk is bv zeer goed wat je eigenlijk nooit zult geven. En zenen ed is dan weer wat mindere kwaliteit.
Door ingridstruik
#1658606
oke ik weet genoeg denk er zelfs aan om helemaal te gaan barfen is toch wel heel leuk
om te zoeken naar welke dingen te geven
Door ingridstruik
#1659574
moet je even naar de worstmakerij op de noordersluis daar hebben ze het
ook runderlever en curent vlees en dat is 4.25 per kilo.

groetjes ingrid
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door