Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door mini
#1658027
Vandaag nieuwe bestelling Carnibest binnen gekregen.
Ook wat snacks meebesteld (pensstaafjes)

Nu was ik de vriezer aan het inladen en alles op plekje leggen en toen zag ik dat de pensstaafjes ove rdatum waren (te gebruiken voor 12.09.2009) over de datum dus.......
kan ik dit nog geven?

ik was bijna van plan het weg te gooien, maar ze zeggen dat het voor honden vaak niks uitmaakt als het over de datum is... dus ik twijfel weer eens of dit nou wel of niet kan.
(zijn van die gedroogde pens knabbels)
Door 202Spots
#1658033
12-9  is dat 12 sept 09 of  9 Dec '09?
Zaten ze over datum bij de nieuwe bestelling?
Als ze bij de nieuwe bestelling zaten,dan zou ik er wat van zeggen of terug geven en nieuwe vragen
Maar wanneer je ze zelf vergeten ben om te gebruiken,dan zijn ze nu 'n beetje droger uitgedroogd, maar je kan ze nog wel geven...
En als Carnibest je over datum heeft verkocht, dan moet je er echt wel wat van zeggen!
Gebruikersavatar
Door Riek
#1658120
Als het nog in je diepvries lag, dan zou ik het weggooien.
Maar als je dit net binnen hebt gekregen, dan zou ik direct aan de telefoon hangen en nieuwe willen hebben...gratis en voor niets.
Door mini
#1660082
[quote="202Spots"]
12-9  is dat 12 sept 09 of  9 Dec '09?
Zaten ze over datum bij de nieuwe bestelling?
Als ze bij de nieuwe bestelling zaten,dan zou ik er wat van zeggen of terug geven en nieuwe vragen
Maar wanneer je ze zelf vergeten ben om te gebruiken,dan zijn ze nu 'n beetje droger uitgedroogd, maar je kan ze nog wel geven...
En als Carnibest je over datum heeft verkocht, dan moet je er echt wel wat van zeggen!
[/quote]

12 september.
en ze zaten met deze datum bijh de nieuwe bestelling ja.
en het vlees kreeg ik bevroren en de pensstaafjes niet. dus denk ook niet dat die ingevroren zijn geweest.
ik bewaar de droge snacks ook niet in de vriezer maar op de vriezer ;-)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1660098
[quote="mini"]
12 september.
en ze zaten met deze datum bijh de nieuwe bestelling ja.
en het vlees kreeg ik bevroren en de pensstaafjes niet. dus denk ook niet dat die ingevroren zijn geweest.
ik bewaar de droge snacks ook niet in de vriezer maar op de vriezer ;-)
[/quote]

Maar sommige mensen doen dat wel, vandaar even de onduidelijkheid of je ze in je vriezer vond of dat je ze net "vers" gekocht had.  Ik ging dit wel acuut reclameren, eetbaar wel of niet. Je hoeft je niet zonder overleg met ouwe zut op te laten schepen.
Door mini
#1666496
ik zou bij nieuwe bestelling een nieuw zakje meekrijgen.
deze zou ik als ik zou willen nog kunnen voeren of weg mogen gooien. maar durf het eerlijk gezegd niet te voeren (straks worden ze ziek ofzo) dus weggegooid.
Door mini
#1667370
heb via een tussenpersoon (wist ook niet dat je via carnibest direct kan bestellen, maar bij 1 van de verkooppunten besteld)
nu maar hopen dat ze het dan niet vergeten volgende keer en anders vermeld ik het dan bij nieuwe bestekking nog wel ff ;-)
Door 202Spots
#1667384
[quote="mini"]
heb via een tussenpersoon (wist ook niet dat je via carnibest direct kan bestellen, maar bij 1 van de verkooppunten besteld)
nu maar hopen dat ze het dan niet vergeten volgende keer en anders vermeld ik het dan bij nieuwe bestekking nog wel ff ;-)
[/quote]
Ik zou ze gewoon bestellen en er achter zetten dat het de vervanging is die niet betaald hoeft te worden. ;)
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#1671667
[quote="mini"]
ik zou bij nieuwe bestelling een nieuw zakje meekrijgen.
deze zou ik als ik zou willen nog kunnen voeren of weg mogen gooien. maar durf het eerlijk gezegd niet te voeren (straks worden ze ziek ofzo) dus weggegooid.
[/quote]
Zolang het gewoon droog is en niet vochtig geweest of schimmelig is kun je het geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door