Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Migudu
#1654739
En natuurlijk niet voor mezelf.
Ik heb 2 kilo panharing en 3 grote zalmkoppen, tezamen voor 5,50..Ik ben zo blij als een kind!! :biggrin2:

Die zalmkoppen een tijdje ingevroren houden, he?
En kan ik hem dan zo geven?

Groetjes,
Gerda
Gebruikersavatar
Door pike
#1655103
tieneke schreef: Zal ie niet zoveel moeite mee hebben gezien het formaat hond  :biggrin2:
Volgens mij maakt het formaat niet zoveel uit, want die kleine van mij had ook nergens moeite mee, wat zijn bekkie betreft  :biggrin2: wat binnenin gebeurt is weer een ander verhaal  ::)

Overigens: hopelijk lust hij het wel. Een van die van mij vertikt het al de hele week om vis te eten. Eerst weigert ie twee dagen achtereen zijn lekkere harinkjes te eten (tot groot genoegen van Pike :biggrin2:) en vandaag weigerde hij zijn makreel te eten >:( En daar ga je dan speciaal voor naar de markt    :(
Door Too
#1655110
;D ;D
Ook ik ga af en toe extra vroeg naar de markt voor de hondenvrienden  ;)... t blijft een feestje om voor weinig geld een bijna-niet-te-tillen-zak vol prachtig eten te 'scoren'.
Poesjes zijn blij  met left-overs [een stukje graat, kop gaat naar de honden]
Door Buran en Co
#1655191
Too schreef: ;D ;D
Ook ik ga af en toe extra vroeg naar de markt voor de hondenvrienden  ;)... t blijft een feestje om voor weinig geld een bijna-niet-te-tillen-zak vol prachtig eten te 'scoren'.
Poesjes zijn blij  met left-overs [een stukje graat, kop gaat naar de honden]
En de hondenvrienden zijn je bijzonder dankbaar!!!!!!!!!

:-* :-* :-* :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door