Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door danja
#165325
Hallo, wie kent dit en gebruikt het.
Ik gebruik het omdat het op een natuurlijke basis is. En ik een hondje heb met een gevoelige huid. Het is op basis van Biologische plantenolie, vanilleolie en glycerine, geen chemische toevoegingen. Het nadeel is als de hond nat regent of zwemt dat je daarna weer moet druppelen. Om de drie cm van kop naar staart. Mijn kat kreeg Frontline maar likte dit eraf, dus leek me niet zo bevordelijk. Dit vindt hij waarschijnlijk te vies en laat het zitten. Het ruikt ook nog lekker. ::)

Groetjes Anneke
Gebruikersavatar
Door Angelique
#165471
Lizzy schreef: Ik ken het niet. Wat moet het doen? Is het tegen vlooien?

Groetjes, Lizzy
Korte omschrijving ::)

Gepikt van pl33

De optimale biologische bescherming tegen ongewenste gasten in de vacht van hond en kat. Hoewel volledig gifvrij, zonder toxische insecticiden, oplosmiddelen en andere verdachte substanties, is de vernietiging en langdurige afweer van alle soorten ongedierte gegarandeerd. Goed te combineren met Petvital® Bio-Insect-Shocker. Petvital® Verminex voor gebruik op het dier, Petvital®-Bio-Insect-Shocker voor ligplaats en omgeving.
Alle voordelen op een rij:
• de ingrediënten bestaan uitsluitend uit natuurlijke stoffen,
• eenvoudig en zuinig in het gebruik door druppelsgewijs aanbrengen,
• gebruik: 1 x per maand,
• volkomen onschadelijk voor kinderen en jonge dieren,
• ongedierte kan niet resistent worden,
• dermatologisch getest,
• Petvital® Verminex kan ook voor andere huis- en pensiondieren gebruikt worden.
Samenstelling:
Biologische plantenoliën, triglycerine, glycerine, zonder chemische toevoegingen. In een enkel geval kunnen er allergische reacties optreden.
Door Lizzy
#165476
Thanks! Maar welk ingredient zorgt er dan voor dat de vlooien hun heil ergens anders zoeken? Of gaan ze echt dood?
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 12 sep 2004, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#165495
Lizzy schreef: Thanks! Maar welk ingredient zorgt er dan voor dat de vlooien hun heil ergens anders zoeken? Of gaan ze echt dood?
Ze schijnen er dood van te gaan. Er ligt hier ergens het technisch verhaal. Zal zo wel even zoeken. :P
Gebruikersavatar
Door Angelique
#165516
Lizzy schreef: Thanks! Maar welk ingredient zorgt er dan voor dat de vlooien hun heil ergens anders zoeken? Of gaan ze echt dood?
Herstel, ze gaan alleen dood bij hun (biologische)omgevingsspray. En het is nog aantoonbaar ook :o, heeft in duitsland de hoogste waardering gekregen op dat gebied.
Maar dat gaat dan om de omgevingsspray en niet om de Veminexdruppels.
Zelf nooit gebruikt, dus ikkie niet uit eigen ervaring weten 8)
Door Paul_Barte
#168464
tonlil schreef: Ik gebruik het bij mijn 3 kooikerhondjes en ben er erg over te spreken. Wil absouluut niets anders meer.
Ik gebruik het merk 'helemaal niets' en heb al zeker 5 jaar geen vlo gezien ;)

Kost trouwens 0,00 per flesje ;D
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op za 18 sep 2004, 02:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danja
#171542
Paul_Barte schreef:

Ik gebruik het merk 'helemaal niets' en heb al zeker 5 jaar geen vlo gezien ;)

Kost trouwens 0,00 per flesje ;D
Als je een hondje hebt die huidallergie heeft en dus meestal ook een vlooienallergie, dan wil ik die beestjes voor zijn. Zodat je je hond een hoop ellende kan besparen. ::)

Anneke
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door