Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door blissfulhills
#1654527
Hallo,

Ik heb op het moment een nestje van 7 labradorpups ( van 6 juni)_. Ze doen het op zich goed, maar een pupje heeft gisteren echt een paar keer behoorlijk lang gepiept. Ze komt wel genoeg aan en ik heb haar een paar keer door de moeder extra laten likken , ik dacht misschien heeft ze last van buikkrampjes. Nu gaat het vandaag al weer iets beter , maar toch is ze regelmatig niet tevreden. Dan heeft ze geen honger ( aangelegd, maar wil ze dan niet) en ik heb ook al haar buikje zachtjes gemasseerd, maar heeft allemaal geen nut. Van de andere pups heeft een enkeling het ook maar dan maar een minuut of 5, terwijl deze het echt wel een half uur kan hebben.  Iemand een idee waar het aan ligt ? ze komt verder goed aan en ziet er ook prima uit.  Ik dacht zelf gewoon aan buikkrampjes zoals een baby dat ook kan hebben. Is het verstandig om dan Venkelthee te geven of heeft iemand nog andere tips ?  Het is ook niet de hele dag hoor, maar vaak 's avonds en soms 's nachts. ( niet echt bevordelijk voor mijn nachtrust  ::))

ALvast bedankt voor tips/adviesen.
Door tessa
#1654731
Mijn pups hadden dit ook regelmatig.
Als iets anders min of meer is uitgesloten dan kun je cinababy geven van vsm.
Dit is speciaal voor baby's met darmkramp en werkt fantastisch bij pups.
Door Lizzy
#1654780
Ik zou ook de DA er even naar laten kijken. Dit kan echt van alles zijn maar pup heeft het duidelijk niet fijn.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door