Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#1650406
DJ heeft chronische oorontsteking. Wanneer dit de kop op steekt gebruik ik Puur Oor een paar dagen en dan gaat het weer lange tijd goed. Ook sinds het barfen gaat het een stuk beter en zijn de tussenpozen langer. Nu ben ik ruim een week geleden begonnen met het geven van colloïdaal zilverwater en vanmorgen waren zijn gehoorgangen gewoon zwart :o. Het meeste smeer met een doekje eruit gehaald en maar weer gedruppeld. Meteen denk ik dan na over wat hij heeft gehad, wat er veranderd is en het enige is het zilverwater en sinds vrijdag trouwens ook coxcompositum voor zijn artrose... Iemand een idee of het zilverwater van invloed kan zijn?
#1662183
ik heb nu de druppels van de Dierdrogist en deze werken bij meneer beter. Die heeft steeds een oor met veel te veel oorsmeer.
Hij vind die druppels ook minder vervelend dan die van Puur. ook het stuk van binnen uit met chlorella ed heeft hier een goede invloed op de hoeveelheid bagger in zijn oren.

@ els en Max: je kunt uiteraard ook op andere manieren ontgiften zoals het groene leem of chlorella als je niet makkelijk aan zilverwater kunt komen
Door Lizzy
#1662290
Els en Max schreef: Ook hier een hond met een chronische oorontsteking. :( Waar kan ik zilverwater kopen? Ik ben inmiddels redelijk ten einde raad, al gaat het met Barf wel al een stuk beter..
Ik bestel zilverwater bij http://www.plaza33.com

Echter, het uitwendige gebruik van zilverwater bij oorontsteking is niet altijd aan te bevelen. Inwendig lijkt het me een goed idee. Uitwendig vind ik de oordruppels van Prodier Oor of Puur Oor nog steeds heel erg goed.
#1669492
Els en Max schreef: Ook hier een hond met een chronische oorontsteking. :( Waar kan ik zilverwater kopen? Ik ben inmiddels redelijk ten einde raad, al gaat het met Barf wel al een stuk beter..

hoi :)


echt een hele ellendige kwaal die oorontstekingen !!
mei-li had er ook telkens last van ...tot we overgestapt zijn op naturis kvv met zalmolie erbij te geven ...geen last meer gehad ,en dat hoop ik ook echt zo te houden ... heel veel sterkte
groetjes chrissie en mei-li
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door