Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1647798
Arme Tilly is niet fit. Ze heeft een beetje last van diarree en er zit ook een beetje bloed door heen.  :-\
Ze daagt wel Chispa uit om te spelen en heeft heerlijk gerend. Vanmorgen ging het eten ook gewoon op, al was ze iets minder enthousiast dan normaal.
Vanavond wil ik haar wat probiotica geven en dan maar hopen dat ze snel weer opknapt.  :-\
Gebruikersavatar
Door Sher
#1647941
Hmm, ze is nu toch wel moe. Ze rent zelfs niet de tuin in om lekker honden weg te blaffen bij het hek.  :-\
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1647954
Hmmm, als ze ook ander gedrag vertoont dan normaal, zou ik haar iets meer in de gaten houden dan normaal.
Beterschap voor Tilly!  :-*
Gebruikersavatar
Door Sher
#1648067
-Saskia- schreef: Hmmm, als ze ook ander gedrag vertoont dan normaal, zou ik haar iets meer in de gaten houden dan normaal.
Beterschap voor Tilly!  :-*
Blijkbaar had ik echt flink gelopen vanmorgen. Mevrouw heeft net haar rubber kipje tevoorschijn gehaald en maakt hele enge geluiden.  ;)
Ze heeft ook sinds vanmorgen geen diarree meer gehad. Natuurlijk houd ik haar wel in de gaten.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1648286
Toch een beetje vreemd, het lijkt helemaal over te zijn. Tilly heeft net weer flink staan piepen in afwachting van haar eten en heeft het daarna zo snel mogelijk naar binnen geschrokt. Ze heeft ook nog even gecontroleerd of Chispa zijn bordje wel leeg had gegeten.
Vanmorgen hoopte ik dat het na een paar dagen over zou zijn, maar nu lijkt het of ze al weer helemaal in orde is.
Ik vraag me af of het met haar anaalklieren te maken kan hebben, al heb ik daar niets aan gemerkt.  :-\
Laatst gewijzigd door Sher op vr 11 jun 2010, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door