Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1647899
Sjips, Wodka heeft net (voor de 2e keer in korte tijd) haar urine laten lopen. Liggend op de bank, wakker.
Vooral dat laatste is gek, of niet? Ik weet zeker dat ze wakker was. Ze laat het gewoon lopen. Ze voelt/weet het wel, want ze begint zich meteen schoon te likken. Maakt ook daarna geen enkele aanstalten naar buiten te willen.

Wodka is 8,5 en op jonge leeftijd gesteriliseerd. Nooit problemen die op incontinentie wijzen gehad.

Herkent iemand het wakker zijn en desondanks gewoon laten lopen van urine?  :-X
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1647904
ja, met vince, dat kwam achteraf doordat ie een flink opdonder van de narcose had gehad...
is ze niet onlangs onder narcose geweest?
Door Truus
#1647917
Ach wat sneu :(. Hier ook eentje maar we weten dat het van de medicijnen komt. Vannacht 2x op de bank geplast.

Heeft Wodka medicijnen?
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1647920
Dan zou ze heel vaak moeten plassen, dat doet ze niet. Als we wandelen is het niet meer dan anders. Het is ook gewoon een volledige leegloop van haar blaas in rust, lijkt het wel. Het is zeg maar niet weinig wat ze laat lopen.  :-\
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1647921
Nou ja, ik herken t natuurlijk wel....alleen Hefner is natuurlijk geen teef...
En hij krijgt medicatie (hij had t vooral door de prednison) en infusen, dus veel vochttoediening.

Drinkt Wodka meer??  :-\
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1647924
Truus schreef: Ach wat sneu :(. Hier ook eentje maar we weten dat het van de medicijnen komt. Vannacht 2x op de bank geplast.

Heeft Wodka medicijnen?
Nee, geen medicijnen.
yuki11 schreef: Nou ja, ik herken t natuurlijk wel....alleen Hefner is natuurlijk geen teef...
En hij krijgt medicatie (hij had t vooral door de prednison) en infusen, dus veel vochttoediening.

Drinkt Wodka meer??  :-\
Hmm, ze drinken allemaal wel veel op het moment, maar dat wijt ik eigenlijk aan de warmte. Ik zal het drinkgedrag eens extra in de gaten houden.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1647928
dat had vince ook, liep gewoon leeg en ging daarna ergens anders liggen...later had ie het vooral als ie ging staan, hoppa en daar kwam de stroom......
en niet altijd in het begin, begon met zeg maar een paar dagen in de week, later iedere dag..
hij bleek ook in het begin een blaasonsteking te hebben, durfde niet vaak te plassen met het gevolg dat ie als zijn blaas knetter vol was gewoon de sluizen open zette...
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1647930
yuki11 schreef: en hoe wakker was ze???
Tsja, ze lag op de bank. Niet te slapen, want ik had haar net nog gewaarschuwd voor het likken aan een teen. Toen was ze -zeker weten- wakker.
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1647934
vanaalst schreef: dat had vince ook, liep gewoon leeg en ging daarna ergens anders liggen...later had ie het vooral als ie ging staan, hoppa en daar kwam de stroom......
en niet altijd in het begin, begon met zeg maar een paar dagen in de week, later iedere dag..
hij bleek ook in het begin een blaasonsteking te hebben, durfde niet vaak te plassen met het gevolg dat ie als zijn blaas knetter vol was gewoon de sluizen open zette...
Het suffe is, dat ze gewoon blijft liggen. Ze buigt zich wel dubbel en likt zich "schoon", maar maakt geen aanstalten te verplaatsen.
Ze is verder niet stram, staat niet moeilijk op, is gewoon zichzelf. Vaag he?
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1647936
vanaalst schreef: zou haar urine opvangen en eens goed na laten kijken(nieren)
Ja, dat ga ik maar eens doen. Kan geen kwaad.  :-\
Door Truus
#1647938
-Saskia- schreef: Het suffe is, dat ze gewoon blijft liggen. Ze buigt zich wel dubbel en likt zich "schoon", maar maakt geen aanstalten te verplaatsen.
Ze is verder niet stram, staat niet moeilijk op, is gewoon zichzelf. Vaag he?
Ja heel vaag :-\, geen ander gedrag de laatste tijd?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door