Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Emmanuelle
#1647056
Weet iemand wat het gewicht van een runderstrot ongeveer is?
Op onze vakantie binnenkort is er een verdeler van verse voeding en we gaan onze voeding dan ter plaatse aankopen.
Alleen hebben ze niet zoveel keuze in barf.  Runderstrot een van de dingen die ze hebben maar wij hebben dat nog nooit gegeven.
Ik zou dan een kg willen kopen, maar ik heb totaal geen idee hoeveel een runderstrot weegt.
Ik zal daar waarschijnlijk ook niet het materiaal hebben om zo'n runderstrot in stukken te verdelen dus vraag ik me echt af hoeveel zo'n ding weegt?
Dat kan je toch ook gemakkelijk geven aan beginner barfers?
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1647107
Hier ook het gewicht ongveer wat Rimanda noemt.
Als je een schaar en snoeischaar meeneemt op vakantie, kun je hem daar ter plekke in stukken knippen.
Door Emmanuelle
#1647410
Oké dank je wel.
Ja het probleem is dat het niet zo evident is om veel mee te nemen.
We gaan namelijk naar Terschelling, zonder auto.
We huren fietsen met hondenkarren op Terschelling.  Dus hoe minder bagage hoe beter.
Maar die verdeler verdeelt ook Carnibest kvv, dus misschien is het gemakkelijker als we dan gewoon kvv nemen.
Het weegt dus wel wat zo'n runderstrot  ;D

Groetjes,

Emmanuelle
Door miik
#1647505
Ehh ja, en daarbij vind ik een runderstrot erg lasti om in porties te verdelen... dus ik zou daar niet in eerste instantie voor kiezen.
Maar ik denk dat je bij de supermarkt wel een diepvries kuiken kunt halen en rodi/smuldier of bij de dierenwinkel Carnibest etc.
Veel plezier op Terschelling, tis daar erg mooi !
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door