Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Irish
#1643137
Ik weet geen dierenarts, maar hoe me wel aanbevolen mocht er een dierenarts zijn om ook mijn hond te laten titeren.
En ik heb heel misschien een locatie waar het titeren plaats zou kunnen vinden (gebouw van de Dierenbescherming te Aalsmeer)
Door tess06
#1643794
Irish schreef: Ik weet geen dierenarts, maar hoe me wel aanbevolen mocht er een dierenarts zijn om ook mijn hond te laten titeren.
En ik heb heel misschien een locatie waar het titeren plaats zou kunnen vinden (gebouw van de Dierenbescherming te Aalsmeer)
hoeveel honden zou je moeten hebben om tannetje koning te laten komen om te titeren.
en zijn er nog meer mensen die hier belang bij hebben?
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1645271
Vanaf 5 honden kan ik komen. Aalsmeer is handig op een maandagavond. Want ik werk overdag in Amsterdam. Of jullie kunnen gewoon naar Amsterdam komen. Net wat je wilt.
Door Irish
#1645657
Ok, duidelijk.
Ik ga kijken wat ik eventueel in Aalsmeer kan regelen, het gebouw is namelijk niet van mij zelf.
En op wat voor een termijn? Kaatje is eind vorig jaar nog geent en ik weet niet precies hoe het zit, maar dan is het verstandig haar pas eind dit jaar te titeren? (Heb ik het wel eens eerder met Tannetje over gehad)
Maar mochten mensen graag eerder willen, kan ik altijd wel kijken wat ik kan doen natuurlijk :)
Moeten er eventueel nog spullen aanwezig zijn verder? Of is de ruimte zelf voldoende? Staan ook wel tafels en dergelijke. En met een matje erop glijden de honden minder weg.
Door nikèdog2000
#1645961
Irish schreef: Ok, duidelijk.
Ik ga kijken wat ik eventueel in Aalsmeer kan regelen, het gebouw is namelijk niet van mij zelf.
En op wat voor een termijn? Kaatje is eind vorig jaar nog geent en ik weet niet precies hoe het zit, maar dan is het verstandig haar pas eind dit jaar te titeren? (Heb ik het wel eens eerder met Tannetje over gehad)
Maar mochten mensen graag eerder willen, kan ik altijd wel kijken wat ik kan doen natuurlijk :)
Moeten er eventueel nog spullen aanwezig zijn verder? Of is de ruimte zelf voldoende? Staan ook wel tafels en dergelijke. En met een matje erop glijden de honden minder weg.

volgende week maandag in aalsmeer?????????????????????????grapje
ik kan nog geen auto rijden
maar als het in augustus kan graag
ik heb er al 6 ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Irish
#1646024
;D ;D ;D Das alvast 6 :P
Ik wacht nog even wat andere reacties af.
Kaatje laat ik dit jaar in ieder geval niet titeren, maar ik wil wel wat proberen te regelen voor anderen.
Dus, is er nog meer animo hiervoor? Dan ga ik kijken of ik wat voor elkaar kan krijgen.

Doen jullie dan over een paar jaar weer mee als ik Kaatje wél wil laten titeren?  :angel2:
Door aalsmeer
#1646184
Irish schreef: Ik weet geen dierenarts, maar hoe me wel aanbevolen mocht er een dierenarts zijn om ook mijn hond te laten titeren.
En ik heb heel misschien een locatie waar het titeren plaats zou kunnen vinden (gebouw van de Dierenbescherming te Aalsmeer)

hey hey.
gaan ze daar ook titeren?
das wel heel dicht bij dan hahaha.
Door Irish
#1646230
Voordat mensen al data's gaan prikken en dergelijke even STOP
Ik moet eerst bij de mensen die daar over gaan toestemming vragen en dergelijke en dergelijke.
Dan pas kan ik een echte GO geven. Zaterdag ben ik er zelf niet, dus dat word op zijn vroegst de 19de dat ik het kan vragen aan de penningmeester (zoiets via mail vind ik niet zo'n goed idee)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door