Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#1644030
Ik ken één plaatsje in Denemarken waar ze kvv verkopen: Kollund in zuidoost Jutland. Ze hebben kvv van de pansen-express en tegenwoordig ook een eigen huismerk (Avifauna). Ook hebben ze enkelvoudig gemalen vlees en orgaan en wat barfspullen.
In de supermarkten hoef je niet te kijken, die hebben niets op dat gebied. Maar het loont de moeite om eens te googelen, kijk maar eens hier:

http://www.prof-pet.dk/butik/category/2 ... -til-hunde

het is dus wel te krijgen koop.
probeer eens te googelen op "ra hundefoder i Danmark" en je krijgt de nodige sites  ;)
Door hamada
#1645029
Hierbij een paar mogelijkheden:

ALMAIS-HUNDEFODER
Alan Lindh-Stausholm
Overdrevsvej 18
DK-4653 KARISE
+45 56 76 90 51
+45 31 58 72 62
E-post: [email protected]
Webb:  www.123hjemmeside.dk/almais-hundefoder
Bedst efter kl. 16.00
Har lille lager hjemme

NATUREL HUNDEFODER  Torben Kjær
Helsingörsvej 38B,
DK-3480 FREDENSBORG
+45 48 48 00 14
+45 31 12 08 45
Webb: http://www.naturel.dk/

In ieder geval adressen om na te vragen of er nog meer verkooppunten zijn.
Door evenstar
#1645253
Pike bedankt voor de link ik heb hem gelijk doorgemaild naar een pupeigenaar die in DK woont.
Ze gaan toch al 1x in de 2 weken boodschappen doen in Duitsland en dit ligt aardig op de route.

Naturel Hundefoder is niet meer te koop volgens de pupeigenaar.

Wat ik wel zeker weet is dat kvv erg schaars is want een Deense kennis van ons komt eens in de 3 mnd 600 kg kvv kopen hier in NL en
rijdt dan terug naar DK.
Wij gaan ook geregeld die kant op en nemen dan ook zo'n 100 kg mee.
Gebruikersavatar
Door pike
#1645442
[quote="evenstar"]
Pike bedankt voor de link ik heb hem gelijk doorgemaild naar een pupeigenaar die in DK woont.
Ze gaan toch al 1x in de 2 weken boodschappen doen in Duitsland en dit ligt aardig op de route.

Naturel Hundefoder is niet meer te koop volgens de pupeigenaar.

Wat ik wel zeker weet is dat kvv erg schaars is want een Deense kennis van ons komt eens in de 3 mnd 600 kg kvv kopen hier in NL en
rijdt dan terug naar DK.
Wij gaan ook geregeld die kant op en nemen dan ook zo'n 100 kg mee.
[/quote]

Als ze bij Krusa/Padborg de grens over gaan is Kollund heel goed te doen. Dat ligt vlak bij Krusa. Er komen ook heel veel Duitsers. De gigantische winkel (met één vrieskist vlees  ::)) heet Avifauna en is alle dagen van de week geopend.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door