Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door tigger
#95625
Heeft iemand ervaring met bioresonantie bij dieren?
Gr,
Vivian
Door Lupa
#96927
ok mijn eigen ervaring.
2 jaar geleden was ik bijna mijn pink kwijt geraakt, was mijn vinger weg te halen bij het dich gooien van de voordeur :-X
aangezin dat ik violiste ben was er groot paniek.
ben via mijn werkgever gestuurt naar Amsterdam, een dokter die voor het concertgebouw orkest in dienst is.
de top van mijn vinger was bijna helemaal af zat alleen vast aan 1 kant.
ben iedere dag 3 manden lang naar deze dokter geweest. vinger in een bak water, eruit halen en dan met een apparaat (soort infraroodpen, boven mijn vinger, en dat 1 kwartier lang, daarna met een andere apparaat(ultrasonore) ook boven mijn verminkte vinger.
je zag iedere dag mijn vinger verandere, ik zal niet in detailes trede over de veranderingen maar het was wonderbarlijk hoe snel en vooral netjes genaas.
de bedoeling was dat er geen liktens wiefsels zou overblijven of dat mijn top geen gevoel meer zou hebben(zou ik geen viool meer kunnen spelen)
daardoor was het niet mogenlijk om het te hechten.
Mijn vinger is volledig genezen, en ben maar 3 maanden uit de runnig geweest, terwijl de chirurg me gemeld had dat als het meezat 1 jaar uit de runnig zou blijven met nog de grote vraag hoe het daarna zou gaan.
Dus ja het werkt!!!
Door Roeleke
#164328
tigger schreef: Heeft iemand ervaring met bioresonantie bij dieren?
Gr,
Vivian
Bio resonantie:
Ik behandel af en toe mijn katten met bio resonantie, en ik merk dat het werkt. Ook voor parasieten, zoals wormen en huidklachten.

Zelf ben ik ook onder behandeling voor een ingekapselde tumor aan mijn oog. 6 jaar geleden was het enige wat men wilde bij de "deskundigen": het eruit halen. Ik heb dat geweigerd.

Het gezwel is inmiddels opgelost, de druk is weg. Ik ga nu voor regeneratie,
Uiteraard moet je zelf ook meehelpen aan de genezing en kan het niet alleen van de bio resonantie afhangen.
Ik ben er enthousiast over.

Wat ik ook heb gedaan bij de dieren, dat is werken met de Don Croft zapper, een klein apparaatje, dat je 21 minuten op het dier toepast. Het hangt er natuurlijk van af wat voor klachten er zijn. Voor meer info zou je eens kunnen kijken op:
http://www.wave.net/upg/zapper/

Roeleke
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door