Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door blossomlady
#1640805
Dat het hier zo makkelijk zou gaan had ik niet verwacht!
Devil en Lilo hebben al eens mogen proeven van rauw vlees, stukjes kipfilet,
kippennekken en vleugels( dit ging moeizaam) en de meeste rauwe vis wilden ze ook niet eten. Smuldier was alleen de kipvariant te doen.
Kuikens zijn ze verzot op, in het begin wisten ze niet wat ze ermee moesten, en nu moet ik uitkijken dat ze niet uit mijn hand gegrepen worden  :biggrin2:

begin van de week zijn de hondjes begonnen met het barfen, mooie start om de poezels te laten proeven wat ze wel en niet lusten....
Tot nu toe gaat alles er heel makkelijk in  :D wie had dat gedacht
Ze hadden nog brokjes staan, die ze niet erg lekker vonden (ander merk dan normaal)
en hebben nu een voorkeur naar vlees, ze zitten de hele dag mauwend te wachten,
brokjes word niet meer naar om gekeken.

Ze eten nu al: Kippennekken,kippenvleugels, eendenvleugels, stukje eendkarkas, parelhoenkarkas, rundernier, kippenorganen, (lilo eet zelfs pens  ::)) en kalkoen en rundvlees.
Brokjes komen er vanaf nu niet meer in  8)
Door blossomlady
#1640905
Ja ik was er al vanuit gegaan dat ik het zou moeten malen,
aangezien ze de laatste keer ook het vlees lieten liggen  :biggrin2:

De hondjes vinden het ook al geen probleem, maar dat was te verwachten.
Lucky me dus
Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1640955
Nou, ikke wel een beetje jaloers hoor. De kleuters eten prima, maar soms heeft er een de bokkenpruik op en lust ineens iets niet meer.
Vooral de dagen "na konijn" zijn berucht. Hebben ze een dagje HB Konijn gegeten (en daar zijn ze verslaafd gek op) dan wordt er de dag erna ineens niets meer gelust....
Door blossomlady
#1642593
::) Er is geen vlees meer veilig hier..
had kipkarkassen in een bakje op het aanrecht gezet (goed afgesloten dacht ik) om na de wandeling met de hondjes, deze aan de katjes tegeven...
terug gekomen, bakje op de grond, poes erbij,en ik miste 1 karkas.. rara..

@ Roefje, niet jaloers zijn... hier zijn ze net begonnen, wie weet slaan ze straks ineens om, dat ze het als bij Boendoek erg kieskeurig worden in wat ze wel en niet willen eten  :biggrin2:
Door blossomlady
#1642599
Zit me net te bedenken na het lezen van het topic ´trots´ dat ze hier maar 1keer zelf een vogel hadden gevangen.
Lilo is trouwens wel mijn heldin, vangt elk vliegje, en elke spin die het waagt hier in huis te komen! Peuzelt het daarna lekker op, heerlijk snackje
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door