Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#163629
Heeft iemand wel eens meegemaakt, dat een hond allergisch is voor zalmolie ?

Shanay heeft nu 3x een zalmolie capsule door haar eten gehad.
Ze staat al een aantal maanden voor 100% op vvk. De laatste 2x is me opgevallen, dat ze na een paar uur ineens hele rode ogen heeft (toont echt abnormaal het 3e vlies) .........
Na ca. een uurtje is het dan weer weggetrokken ...
Vanochtend viel het me ineens op ...........
Nu vanavond is het oog WEER roder dan normaal .
Door Truus
#163634
Hoi Karin, nee..ik heb er nog nooit van gehoord maar het zou best kunnen toch?
Ik zou het even niet meer geven en kijken of het dan over is.....of was jij ook al zo wijs? ;) ;D
Door K@rin
#163636
Truus schreef: Hoi Karin, nee..ik heb er nog nooit van gehoord maar het zou best kunnen toch?
Ik zou het even niet meer geven en kijken of het dan over is.....of was jij ook al zo wijs? ;) ;D
;D ;D ;D
Wat denk je ............. ;D ;)

Voorlopig maar ff niet, want a.s woensdag gaan we met vakantie en wil ik dus geen rare dingen ......
Ik probeer het dan wel weer eens, wanneer we terug zijn.
Dewi krijgt ze ook, maar die heeft nergens last van ....
Door Truus
#163638
Karin & Pyrs schreef:

;D ;D ;D
Wat denk je ............. ;D ;)

Voorlopig maar ff niet, want a.s woensdag gaan we met vakantie en wil ik dus geen rare dingen ......
Ik probeer het dan wel weer eens, wanneer we terug zijn.
Dewi krijgt ze ook, maar die heeft nergens last van ....
;D ;D Dacht ik al ;).
Tsja...waarom is de één allergisch en de andere niet, je weet het niet maar goed....
Een fijne vakantie, wij gaan volgende week vrijdag :D
Laatst gewijzigd door Truus op do 09 sep 2004, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#164125
Nope.... nooit eerder meegemaakt! Echt raar! Maar ja, ik sta nergens meer van te kijken hoor... Visolie moet ik niet maar daarom heb ik een keer lijnzaadolie genomen. Voor m'n gewrichten en hart enzo. Nee zeg, krijg ik daar een pijn aan m'n gewrichten! :o. Hadden ze ook nog nooit eerder van gehoord.....
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 10 sep 2004, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
#164473
Ze heeft nu geen capsules meer gekregen.
Niks geen rode ogen meer gehad ....
Na de vakantie zal ik het weer eens proberen, kijken of ze het dan weer krijgt.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#164496
zou het niet ook aan de capsule kunnen liggen, dus niet aan de olie maar het omhulsel.
Maar volgens mij kun je tegen alles een intolerantie ontwikkelen dus waarom niet tegen zalmolie.
Door K@rin
#164750
Zou best kunnen .............
Nu waren het de capsules van het Kruidvat, potje is bijna leeg en heb ze nu bij de HEMA gehaald.
Ik weet niet of er onderling verschil is in samenstelling van zalmolie ??
Maar het omhulsel, waar wordt dat van gemaakt ?
Is dat niet een soort "harde" gelatine ?
Ik geef Shanay nu maar vit. B-complex om haar vacht een oppeppertje te geven .......
Gebruikersavatar
Door sylvia
#164947
ja volgens mij is het een soort van gelatine, ik weet niet of er nog meer toevoegingen aan zitten, je zal misschien ook verschil in kwaliteit hebben met de olie?
anders zou je de capsules lek moeten prikken en de omhulsels weggooien.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door