Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#1618503
Hoi die hoi

Heeft iemand hier all ervaring met Darf voor katten? Ik wilde Bibi bestellen, maar dit lijkt ook een optie te zijn.
Door flin
#1619437
ervaring niet,

wat me tegenspreekt int verhaal:
  't begint met kwartel en kuiken = prima voor poes,
en dan uiteindelijk blijkt er rund kip en lam in te zitten....

rund wordt hier slecht verdragen, duzz, we gaan't hier niet proberen
Door Celicaatje
#1636009
Geen ervaring voor de kat, wel voor de hond.
Mijn honden deden het er niet super op.
Ze vielen af maar inmiddels begreep ik dat de samenstelling wat veranderd is.
We hebben met een aantal mensen dit besteld maar er vielen wel behoorlijk wat mensen af voor de hond dan.
Denk ook niet dat ik het ga proberen, twijfel nog wel maar als ik wat ga testen laat ik het hier weten.
Nu voer ik Carnibest Eko...

Groet
Inge
Door Loeka
#1636328
Ik heb het inmiddels wel in huis. Ik vind het apart ruiken, maar verder ziet het er goed uit. 2 van de 6 eten er geen hap van. Nog 2 moet ik het niet elke dag voorzetten en de laatste twee eten het goed. Ik wissel het nu af met CB en ineens wordt de CB ook weer iets beter gegeten  :P Ik had ook nog een pakje Bibi liggen en dat heeft toch de hoogste acceptatiegraad van deze drie merken :) Daar krijgen ze nooit genoeg van!
Door Celicaatje
#1636334
Loeka schreef: Ik heb het inmiddels wel in huis. Ik vind het apart ruiken, maar verder ziet het er goed uit. 2 van de 6 eten er geen hap van. Nog 2 moet ik het niet elke dag voorzetten en de laatste twee eten het goed. Ik wissel het nu af met CB en ineens wordt de CB ook weer iets beter gegeten :P Ik had ook nog een pakje Bibi liggen en dat heeft toch de hoogste acceptatiegraad van deze drie merken :) Daar krijgen ze nooit genoeg van!
Ik ga morgen 2,5 kilo ophalen.
Verder wil ik ook wel Lotgering proberen voor katten. Geen idee hoe en wat het is want ik lees hier alleen wat recensies over honden.
Waar ruikt het naar dan? Kun je dat omschrijven?
Ik heb 2 erg kieskeurige katten en 1 eet zelfs ook wel pens als ze echt honger heeft na een nachtelijk buiten zijn.

Groet
Inge
Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1636351
Weet iemand een leverancier van Bibi in de buurt van Nijmegen?
Als naturis moeilijk leverbaar blijft is bibi wellicht een goed alternatief.
Van carnibest gaat er hier altijd eentje over haar nek na het eten :-(
En haaks barf wordt goed gegeten maar ik wissel graag af om kieskeurigheid te voorkomen ;-)
Door Celicaatje
#1636362
Boendoek schreef: Weet iemand een leverancier van Bibi in de buurt van Nijmegen?
Als naturis moeilijk leverbaar blijft is bibi wellicht een goed alternatief.
Van carnibest gaat er hier altijd eentje over haar nek na het eten :-(
En haaks barf wordt goed gegeten maar ik wissel graag af om kieskeurigheid te voorkomen ;-)
In Loerbeek zit er 1 zag ik net, dat is toch "redelijk" in de buurt?
Door Too
#1636369
Boendoek schreef: Weet iemand een leverancier van Bibi in de buurt van Nijmegen?
Als naturis moeilijk leverbaar blijft is bibi wellicht een goed alternatief.
Van carnibest gaat er hier altijd eentje over haar nek na het eten :-(
En haaks barf wordt goed gegeten maar ik wissel graag af om kieskeurigheid te voorkomen ;-)
Er zijn ook barf-leveranciers die verschillende kvv's leveren, je zou daarvoor de verzamelplaats in de gaten kunnen houden -dan hoef je niet gelijk heel veel kilo's te kopen
Door Loeka
#1636599
Celicaatje schreef: Waar ruikt het naar dan? Kun je dat omschrijven?
Groet
Inge
Niet naar vlees eigenlijk :P Maar om te zien is dat het absoluut wel. Misschien zijn het de groenten in het voer die ik ruik :-\
Door Celicaatje
#1636846
Loeka schreef: Niet naar vlees eigenlijk :P Maar om te zien is dat het absoluut wel. Misschien zijn het de groenten in het voer die ik ruik :-\
Ik heb een doosje van 2,5 kilo opgehaald bij Shunka vandaag.......het ziet er net zo uit als het hondenvoer van Darf.
Die blokjes zijn wel handig. Ga 't ff ontdooien eens kijken of ik het net zo vind ruiken als Darf hondenvoer.
Als ze het niet willen eten voer ik het aan de hondjes :D
Laatst gewijzigd door Celicaatje op ma 31 mei 2010, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Celicaatje
#1637166
Heb net geroken en het is bijna ontdooid nu en het doet me wat denken aan tartaar wat al even buiten de koelkast ligt?
Het is wat moeilijk inschatten omdat ik nooit vlees in huis heb :biggrin2:.
Maar het ruikt wel anders dan de Darf voor honden, die geurt iets sterker maar dat komt misschien van de lever?
Door petra1717
#1681350
Ik haal het vaak in de dierenwinkel in amsterdam.
Het gaat er bij mijn twee katten goed in. Ik vind de blokken handig voor het verdelen van.
Maar ze vinden het Barf menu  lekkerder. Ze miauwen vaak als het op is . En het is sneller opgegeten.
Ik wissel gewoon af.

Groeten
Petra
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door