Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nolly
#1636004
Corta RX is dat een voedings suplement of  en ook een pijnstiller?  Ik gaf Gabber al een paar jaar Metacam  met suplementen. Sinds maart  Trocoxil en Glucosamine van de groene Os en Doils Joint . Maar ik vind niet dat het aanslaat. Hij is begin april weer geopereerd aan een hernia en loopt niet zoals verleden jaar heel veel beter. Hij gaat nog steeds liggen tijdens het wandelen.
Zou de corta rx iets voor hem zijn? En waar kan je dat bestellen? Hebben jullie nog andere opties., dan hoor ik ze graag. groetjes Nolly
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1636006
CortaRX is ook een glucosaminepreparaat, geen pijnstiller dus. In glucosamine van de groene os zit bijna geen glucosamine, wat dat betreft is cortaRX is een stuk beter.
Waarom ben je van metacam naar trocoxil overgestapt?
Door nolly
#1636008
Op het labradorforum las ik over een oude labrador, die( toevallig ook Gabber heet )het zoooo fantastisch doet op trocoxil. En omdat mijn Gabber al zo lang op de Metacam stond en ik vond dat het nou niet al te goed werkte . Dus proberen maar. Ik  denk er heel sterk aan het weer terug te draaien.
Door nolly
#1636227
En... de CortaRx waar kan je die bestellen?? Kan iemand mij dat vertellen?? :secret:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door