Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1630631
Onze "vaste" leverancier, www.versvoer.nl, heeft Naturis voor katten uit het assortiment gehaald omdat er leveringsproblemen waren.
Nu zijn onze kleuters erg gek op naturis dus ik wil dit graag blijven geven naast de haaks-barf.

Wie weet of er nog andere leveranciers zijn die naturis in hun assortiment hebben?
Door Limpy
#1630857
Ik begrijp hieruit dat je online bestelde?
Weet niet waar je woont maar is er anders een dierenspeciaalzaak in je buurt die al naturis heeft en waar je evt een grotere patij kunt bestellen?
Een goeie dierenwinkel die jou graag als klant wilt houden zal dat wel voor je willen doen. de dierenwinkel waar ik voorheen altijd de carnibest kocht heeft voor mij ook moeite gedaan om alle katten-smaken in kiloverpakkingen te krijgen omdat ze wisten dat ik ze toch afnam - heb hen verteld hoevel ik nodig had per smaak per maand en ze hadden het! (ging het eens mis met een levering bestelden ze het na en hielden wat achter voor me)
Door Celicaatje
#1636011
Boendoek schreef: Onze "vaste" leverancier, http://www.versvoer.nl, heeft Naturis voor katten uit het assortiment gehaald omdat er leveringsproblemen waren.
Nu zijn onze kleuters erg gek op naturis dus ik wil dit graag blijven geven naast de haaks-barf.

Wie weet of er nog andere leveranciers zijn die naturis in hun assortiment hebben?
Op de site van Naturis staan verkooppunten maar ik denk dat je dat vast al bekeken hebt?

Groet
Inge
Door anneke62
#1636025
Op dit moment blijken er overal leveringsproblemen te zijn van Naturis, het komt maar mondjesmaat binnen bij de groothandel volgens mijn leverancier. Of dit een tijdelijk probleem is kon ze mij ook niet vertellen.
Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1636038
Celicaatje schreef: Op de site van Naturis staan verkooppunten maar ik denk dat je dat vast al bekeken hebt?

Groet
Inge
ja, ik heb vrijwel alle leveranciers gehad. Ben zelfs bereid om vanuit Malden (bij Nijmegen) naar Groningen op en neer te rijden als het moet, maar er zijn inderdaad overal leveringsproblemen :-(
Door Celicaatje
#1636049
Boendoek schreef: ja, ik heb vrijwel alle leveranciers gehad. Ben zelfs bereid om vanuit Malden (bij Nijmegen) naar Groningen op en neer te rijden als het moet, maar er zijn inderdaad overal leveringsproblemen :-(
Noh wat vervelend zeg......
Wat is de reden? Of is dat niet bekend?
En er zal toch een oplossing komen mag ik aannemen.....

Groetjes
Inge
Door Celicaatje
#1636126
Boendoek schreef: Da's een hele goeie, ik bel ze morgen gelijk. Het antwoord zal ik op het forum zetten.
Ben ook wel benieuwd eigenlijk :)
Door Limpy
#1651250
Ik ben ook wel benieuwd, ik zie het nl wel (weer) liggen bij de winkel waar ik soms kom (alhoewel ik hun vrieser naar barf-dingen graai maar dan wel eens naturis zie liggen)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door