Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door BubbaBling
#1634834
Weet iemand of dit wat is?
Ik heb alles nog verder in de vriezer dus ik kan niet bestellen bij herbie.
Tot die tijd wil ik dit eigenlijk gaan geven:

Eend Diabetes
Deze voeding is zeer geschikt voor met name honden met suikerziekte, welke tevens allergisch of intolerant zijn voor de meest gebruikte vleessoorten. Het kan tevens als eliminatie-dieet gebruikt worden. U hoeft aan de Carnibest Eend Diabetes niets toe te voegen, het is net als alle andere verse maaltijden van Carnibest, compleet.
Bevat: vers eendenvlees, plantaardige olie, natuurlijke vitaminen en mineralen
Door bloemetje
#1635137
Ik geef al een hele tijd CB en ik vind het goede voeding. De eend-versie zijn ze hier gek op. De diabetes versie zou helemaal zonder granen ook nog zijn.
Door BubbaBling
#1635231
Sorry Lizzy datik hem verkeerd geplaatst had  :-[


Ok, ja hij mag geen granen want hij heeft een meelmijt allergie,vandaar de eend diabetes.
Hij krijgt het dan samen met kip en paard.
Door Limpy
#1635313
Ik heb de hond-diabetes-versie zelfs ook wel eens aan mijn katten gegeven omdat er hier ook 1 soms slecht reageerde op de rijst die in alle andere versies van cb zitten, de kat-diabetes is met kip dus de hondversie met eend was dan welkome afwisseling en voor 1x per week vonden de katsels het best lekker met groentes (was ter afwisseling met HB of bibi, "gewone" CB kregen ze maar 1x per week, elke week andere smaak)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door