Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mysmoothcollies
#1632614
Mijn jongste korthaar collie kan aardig mutsen met haar eten wanneer ze dingen niet kent of je er moeite voor moet doen, zo ook met de konijnenniertjes met vet, het vet had ze er uiteindelijk bijna helemaal afgehaald, de niertjes zelf lagen zo in d'r bak. Kleiner geknipt en beetje zalmolie erover met karnemelk. De niertjes werden grondig schoongelikt maar niet gegeten, heb er een paar uit haar bak gehaald en aan de oudste gegeven die erbij stond te likkebaarden, goed voorbeeld doet goed volgen dacht ik....mooi niet dus! ::) Nou ja de oudste had geluk die heeft de rest opgegeten want anders was het de hele huiskamer door gesjouwt  :-[ ??? Iemand nog een tip?
Door ulla
#1632773
Ik haal het meeste vet,zelf van de niertjes, dan heb ik meer vet dan nier over.
Inderdaad even de kook er overheen, of een paar seconden bakken.
Door mysmoothcollies
#1634028
Dank voor de reacties, het vet eet ze wel, alleen de niertjes niet, ga het eerst even proberen met kokend water en afgieten, daarna evt. het aanbakken proberen want da's iets meer werk.
Door mysmoothcollies
#1634671
wendy71 schreef: Marineren in pens wil ook weleens helpen. 8)
Ja da's waar doe ik ook met de fazant. Maar in dit geval is het niet zo handig....heb ik weer een heleboel pens over.....+dat beide orgaan is.....en ze dan misschien teveel krijgt. Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken! ;D 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door