Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Evie
#1631845
Hallo allemaal

Mijn honden zitten sinds een week of 2,5 -3 op lotgering vlees. Hiervoor zaten ze op brokken. De berner pup groeit goed maar mijn schapendoes is blijkbaar een kilo afgevallen. Ruim want we zijn net 4 dagen bij oma geweest en die stopt ze de hele tijd vol met van alles. Wij willen dit niet maar ja.... eerst was het kaas, chips, koek en nu honden koekjes. Maar goed liever die als dat andere spul.

Maar ondanks dat is hij dus minstens een kilo kwijt. Nu is mijn vraag....Hoeveel moet ik nu aanhouden om hem weer op gewicht te krijgen. Als hij nu nog verder afvalt gaat het niet goed.  Hij kreeg 2% van zijn gewicht 16,5 kilo en is nu dus nog maar 15,5 kilo.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen

groetjes Evie
Door Migudu
#1633031
Dankjewel! Hij is een echte schat! Heel sportief, zwemt bijna iedere dag en wil altijd rennen.
Ik krijg morgen weer een levering. Totaalvoer en totaalvoer vis. De pensvariant die in de aanbieding is (met lamsvet) vond ik toch wat te eenzijdig, ook
al is het compleet. Daarom vroeg ik ook welke variant je voerde, want die pens schijnt er ook voor te kunnen zorgen dat je hond afvalt.

Groetjes,
Gerda
Door Evie
#1633242
Ah vandaar! Nee die hebben ze hier nog niet gehad. Ik ga nog even dagelijks wisselen tussen die 3 en dan krijgen ze er nog groenten bij en karkassen enzo.
Ik ben nog even zoekende maar ze gaan volledig op barf. Dit houd ik dan voor ernaast.
Heb alleen even een probleem met de vriezer.........hij is te klein.....alle 400 liters  :-\

En ja hij is echt super! Ik wilde graag een newfoundlander maar mijn man had een foto gezien van de bruine en toen wilde hij niet meer. Toen kregen we onze vorige berner en zagen bij het strand er 1 lopen in het zwart en daar zie hij: Oh die vind ik mooi, zeg, zo een wil ik ook wel  :o
Door Migudu
#1633285
Haha! Mannen!! Ik heb voor Migudu ook een Berner gehad...
Vriezers...wat zijn ze snel vol he? Die barfproducten nemen sowieso aardig wat ruimte in!

Groetjes,
Gerda
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door