Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1629014
Gisteren had ik een droogdagje; luchtpijp. De luchtpijp heb ik in ringen geknipt. Naast de luchtpijp zat iets paars/rood aan vast dat leek op een slokdarm of een ader misschien wel. Het was aan de binnenkant bekleed met een wittig vlies. Wonderbaarlijk genoeg vond de poes het heerlijk! Vraag is nu wat is dit precies en heeft het ook voedingswaarde?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1629030
[quote="Benjy en Misty"]
Gisteren had ik een droogdagje; luchtpijp. De luchtpijp heb ik in ringen geknipt. Naast de luchtpijp zat iets paars/rood aan vast dat leek op een slokdarm of een ader misschien wel. Het was aan de binnenkant bekleed met een wittig vlies. Wonderbaarlijk genoeg vond de poes het heerlijk! Vraag is nu wat is dit precies en heeft het ook voedingswaarde?
[/quote]

Maar goed ook.....het is een slokdarm :)  Ik weet niet of het veel voedingswaarde heeft. Hier vinden ze die taaie dingen niks, dus ik kiep ze altijd weg.
Door Ons Elftal
#1629032
[quote="Angelique"]
Hier vinden ze die taaie dingen niks, dus ik kiep ze altijd weg.
[/quote]

Ik droog ze altijd om op de wedstrijden als beloning te geven. Hier vinden ze ze heerlijk  :D :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1629048
[quote="Ons Elftal"]
Ik droog ze altijd om op de wedstrijden als beloning te geven. Hier vinden ze ze heerlijk  :D :D
[/quote]

Nooit aan gedacht om ze te drogen.....zijn voortaan van de kliko gered :)
Door Benjy en Misty
#1629186
[quote="Angelique"]
Nooit aan gedacht om ze te drogen.....zijn voortaan van de kliko gered :)
[/quote]

Dus toch de slokdarm. Had eigenlijk gedacht dat die dikker zouden zijn in doorsnee. Hier heeft de poes de helft opgegeten, de andere helft is gedroogd.
Door Nadia
#1629825
Welke poes heeft het gegeten?? De zwart witte of de andere.. (ik ben een ramp met namen.. Shirley en??? :-[ )
wel fijn dat ze het lekker vind!
Door Benjy en Misty
#1631109
[quote="Nadia"]
Welke poes heeft het gegeten?? De zwart witte of de andere.. (ik ben een ramp met namen.. Shirley en??? :-[ )
wel fijn dat ze het lekker vind!
[/quote]

Minou heeft het gegetem. Bij Shirley was het omdraaien en en wegwezen en kijkend met een blik naar Minou "jij bent gek dat je die troep eet!"
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door