Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sher
#1628312
Eigenlijk schrijf ik hier stiekem. Officieel heb ik het namelijk opgegeven om een barf-kat van Vinnie te maken.
Vinnie eet kvv met daarbij kuikens en prooidieren.
Toch heeft hij gisteren een flink stuk parelhoenkarkas gegeten, terwijl er een halve muis op snorhaar-afstand lag.  :o
We doen alsof dit niet gebeurt is, maar jullie begrijpen dat er binnenkort nog eens een stukje vleesbot per ongeluk op het bordje van Vinnie terecht komt.  :whistle:
Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1628320
Hier werkt dat ook, ze de indruk geven dat ze iets "stelen"
Als ik een stukje lever (wat normaal niet gegeten wordt) "per ongeluk" op de aanrecht laat liggen dan is het erg snel weg :-)
Door Roef & Hidde
#1628351
;D heerlijk volk ook he die katten,hier ook zo`n loeder.
lamsvlees is jakkie :P maar owee als er eens een stukkie van het aanrecht valt :D
Gebruikersavatar
Door Elise Lecarme
#1628366
Wat hier ook wonderen verricht is de etensbakjes heel snel nadat meneer en mevrouw zijn begonnen met eten omwisselen.
Het gras is immers altijd groener bij de buren en hier redeneren de kleuters hetzelfde.
Krijgen ze allebei hun eigen bakje, dan wordt er een hapje geproeft en vervolgens wordt er scheel van jaloezie naar elkaars bakje gegluurd.
Als ik ze dan omwissel denken ze allebei dat ze het lekkerste te pakken hebben en weten ze niet hoe snel ze alles moeten opeten ;-)
En wij liggen dan echt krom van het lachen!
Door Limpy
#1630835
;D hier "stelen" ze ook graag kuikens, dus 2 dagen per week geef ik Pekke zogenaamd 3 kuikens waarvan hij er 1 eet en de ander 2 worden "stiekem" door obi-wan en blixa gegeten en heb ik dus m´n zin (en Pekke ook wel want hij heeft z´n lolletje door ze lens te meppen door het hele huis en de andere 2 "vinden" ze dan ergens om ze dan op te peuzelen)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door