Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lil
#1623927
Wie kan me helpen?
Whiskey deed gisteren sleetje rijden zoals de honden wel eens doen als ze last hebben van de anaalklieren. Er lag ook een beetje vies spoor op de vloer  :-X :-\
Daarna ging ze zich wassen daar. Ze is twee weken geleden ontwormt, maar ze had toen geen last van wormen.
Kunnen katten ook last van anaalklieren hebben???
Kan ik ze dan net als bij de hond uitdrukken???
Gebruikersavatar
Door koekje
#1624356
katten kunnen daar ook wel eens last van hebben, maar gebeurt niet zo vaak dacht ik.
sien doet dat ook vaak. sien houdt niet van kontwassen, want dan krijg je een vieze smaak in je mond. meestal zit er een haar aan haar poepgat en dat kriebelt. of ze heeft niet goed op de bak gezeten, zodat de drol er niet mooi afviel.
Door Lil
#1624427
Ok, dus het kan wel bij katten. We hebben "pas" 15 jaar katten en ik heb het nog bij geen een gezien.  ;)
Door Too
#1624526
Too vergeet wel s goed af te knijpen , er zit een haar door de keutel gekleid  :biggrin2: of..geen idee wat de aanleiding dan is maar dat laatste stuk moet er dan vanaf geveegd worden....
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door